اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی علوم پزشکی برگزار می‌شود

جشن اختتامیه «بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر بهداشت و با تقدیر از ۱۸ برگزیده سه شنبه دوم دی ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اختتامیه بیست‌ و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت سه‌شنبه دوم دی ماه جاری با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد.

در بیست و پنجمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد ۷۴ هزار نفر رشته شرکت داشته‌اند که از این تعداد ۵۶۴ نفر حائز رتبه و به عنوان برگزیده در این دوره از جشنواره مورد تقدیر، قرار خواهند گرفت.

این مراسم به صورت نیمه حضوری در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور تعداد معدودی از منتخبان از استان تهران برگزار خواهد. بر این اساس از ۱۸ برگزیده از سه گروه شرکت در جشنواره (دانشجویان، کارکنان و اساتید) به نمایندگی از مجموع برگزیدگان این دوره از جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه دوم دی ماه آغاز و تا ۱۲:۳۰ ظهر ادامه خواهد داشت.

این مراسم با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت،  سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دیگر مهمانان دعوت شده به مراسم برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =