لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در مدارس سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه باید فعالیت های قرآنی را در بین دانش‌آموزان گسترش دهیم گفت: این فعالیت جزو وظایف دینی ماست و تمام تلاش بر این است که که در کل کشور تسری پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود طاهری لاری  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، صبح امروز با حضور در مراسم جشن سراسری حفظ جزء سی قرآن کریم دانشآموزان مدارس سما ضمن خیر مقدم به مسئولان دانشگاه، سما و آموزش و پرورش و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، عنوان کرد: وقتی زندگی حضرت زینب را واکاوی می کنیم زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی داشتند. ایشان در زمان حضورشان مشغول آموزش تفسیر قرآن بودند. امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد که خودمان را با آموزه‌های قرآنی آراسته کنیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از تمامی دانش‌آموزانی که در این مسیر قدم گذاشتند و مربیان آموزش قرآن در ۱۰ استان کشور تشکر کرد و با تاکید بر اینکه تلاش ما باید این باشد که فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم افزود:  این فعالیت جزو وظایف دینی ماست و تمام تلاش بر این است که که در کل کشور تسری پیدا کند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش قرآن، به دانش آموزان توصیه کرد: همه ما باید تلاوت، حفظ، تدبر در قرآن وعمل به آموزه‌های قرآنی را مورد توجه قرار دهیم و این موضوع ضامن موفقیت، عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت است.

طاهری لاری در ادامه از دارالقرآن سما مشهد و خراسان رضوی، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی خراسان رضوی و تمامی دست اندرکاران اجرای این طرح ارزشمند قدردانی کرد.
صبح امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، جشن سراسری حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان این دانشگاه و سازمان سما به صورت مجازی و به میزبانی دبستان پسرانه سما(۳) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

این مراسم به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، به صورت همزمان و زنده از صفحه آپارات و اینستاگرام این دانشگاه پخش شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084721

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =