حضرت زینب (س) بانویی قهرمان از جنس پرستار بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، حضرت زینب(س) را یک بانوی قهرمان، جان بر کف و منادی اسلام نامید که از جنس پرستار بود و تمام زندگی خود را وقف زوشن ماندن چراغ دین اسلام نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،  احسان کامرانی در مراسم  بزرگداشت روز پرستار، با تبریک این روز بزرگ، پرستاران را حافظان اصلی جبهه سلامت نامید که تمام سعی خود را برای مبارزه با بیماری ها در طبق اخلاص گذارده و جانانه برای دفاع از حریم سلامت جامعه، لباس رزم به تن کرده اند و با اسلحه ایمان و اقتدار در خط مقدم این جبهه مشغول مبارزه هستند.

وی کار پرستاران را جهاد فی سبیل الله خواند و گفت: هیچ پاداشی بالاتر از رسیدن به قرب آفریدگار یکتا نیست و شما پرستاران مقربین درگاه الهی هستید و این افتخاری بس عظیم و بزرگ است که هر کسی از آن بهره مند نیست.

رئیس واحد بندرعباس، تربیت نسل جوان و مراقبت ویژه از روحیه جهادگرانه و ابثار مندانه این جوانان را ارزشمند برشمرد و تاکید کرد: شما پرستاران خط مقدم سلامت، بدون تردید قهرمانان واقعی زندگی تمام اقشار جامعه هستید و همه قدردان و سپاسگزار شما خواهند بود.

وی از همه پرستاران خواست تا با حقفظ روحیه جهادی خود، برای خدمت به اسلام و انقلاب، با تاثیر پذیری از حضرت زینب کبری(س)، رسالت خدمت به جامعه را به بهترین نحو به پایان برسانند و در پیشگاه خداوند منان سربلند باشند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این دیدار، با تبریک این روز بزرگ، پرستاران را فرشتگان رحمت، عطوفت و مهربانی خواند که برای نجات جان انسان ها از جان و زندگی خود مایه می گذارند.

رحمان مهدی زاده با تشریح عملکرد کارکنان حوزه علوم پزشکی و پرستاران با شیوع کرنا افزود: برگزاری کارگاه های متعدد توجیهی، آگاه سازی و چگونگی برخورد با بحران های پبش رو ، تهیه و توزیع مواد ضد عفونی، نظارت بر عملکرد حوزه ها، ترویج و توسعه فرهنگ  سلامت و ... از جمله فعالیت های این حوزه در دانشگاه بوده است.

وی حضور این نیروها را در میان نیروهای جهادی مبارزه با کرونا و حضور در بخش های مختلف بیمارستانی را از دیگر فعالیت های بخش علوم پزشکی خواند.

این جلسه با اظهار نظر پرستاران و استادان حوزه پزشکی  ادامه یافت و در پایان از همه ی این عزیزان با اهدا گل و لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084743

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =