میزهای مطالعاتی تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه آموزش‌محوری، انتقال دانش و مراحل پژوهشی را طی کرده است، خواستار راه‌اندازی میزهای مطالعاتی تخصصی در گیلان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،  محمد دوستار در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که در سالن اجتماعات واحد دانشگاهی رشت برگزار شد با بیان اینکه دانشگاهی موفق است که بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند، تأکید کرد: میزهای مطالعاتی تخصصی باید در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات و زیرساخت‌های بسیار بالایی است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود امکانات، تجهیزات و استادان شاخص باید برای توسعه مرزهای دانش و ارائه خدمات به جامعه گام‌های بلندی بردارد.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه انجام پژوهش‌های علمی و فناورانه برای ارائه خدمات به مردم است، افزود: این نهاد علمی باید متناسب با نیازهای مردم و سازمان‌ها خدمات ارائه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تأکید بر اینکه باید به سمت رفع نیازهای مردم حرکت کنیم و وجود دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید برای مردم ملموس باشد، گفت: باید از ساختارهای ایجادشده دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع نیازهای مردم گام برداریم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آموزش‌محور بودن، انتقال دانش و مراحل پژوهشی را پیموده است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت تولید ثروت حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084773

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =