عیسی آل کثیر: باید به این بچه ها افتخار کرد/ سیاوش یزدانی: آقا کریم الگوی ورزشی من است/ درخشش دوباره اخباری در دروازه تراکتور

با بسته خبری فوتبال داخلی همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سیاوش یزدانی: آقا کریم الگوی ورزشی من است

سیاوش یزدانی، مدافع استقلال در ویژه برنامه شب یلدای شبکه ورزش حاضر شد و درباره وضعیت آبی پوشان در این فصل عنوان کرد: شرایط امسال کمی از پارسال بهتر است، اما بازهم وضعیت استقلال خوب نیست. من چند روز پیش هم در مصاحبه ای انتقاد کردم و به خیلی ها برخورد. 

وی در پاسخ به این سوال که استقلال این فصل مدعی قهرمانی هست یا خیر، افزود: امسال خدا را شکر امتیازات خوبی جمع کردیم، اما از نظر فوتبالی هنوز شکل مطلوبی که باید را نداریم و آن چیزی که هواداران می خواهند نشدیم. هفته هفتم است و متاسفانه 5، 6 مصدوم داریم. خودم فکر می کنم 5 بازی را از دست دادم. 

مدافع استقلال در خصوص اینکه الگوی ورزشی اش چه کسی بوده، گفت: شاید بگویم و خیلی ها باور نکنند، اما من از قدیم عاشق کریم باقری بودم. فوتبال او را خیلی دوست داشتم. این موضوع ربطی به استقلال و پرسپولیس ندارد. از نظر رفتاری که خیلی نتوانستم شبیه آقاکریم باشم. متاسفانه در این چند سال خیلی در حاشیه بودم! آقاکریم خیلی بی حاشیه بودند و من هم امیدوارم بتوانم از حاشیه دربیایم.

یزدانی درباره حضورش در تیم ملی هم اضافه کرد: سال قبل تیم ملی بودم و متاسفانه مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم. الان هم شرایط بهتر است و فکر می کنم از هفته دیگر بتوانم به میدان بروم و به استقلال کمک کنم.

عیسی آل کثیر: باید به این بچه ها افتخار کرد

،پرسپولیس شب گذشته از دوحه وارد تهران شد. این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی با نتیجه یک به ۲ شکست خورد تا دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند.

عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که بعد از بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل پاختاکور به خاطر نوع شادی گلش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شده بود، در بازی نیمه نهایی و فینال غایب بود و حتی حق سفر به کشور قطر را نداشت.

او که برای استقبال از پرسپولیسی‌ها در فرودگاه تهران حضور داشت، گفت: حرف خاصی نیست. به اینجا آمدم تا به بچه‌های تیم خسته نباشید بگویم و به آنها بگویم شما باعث افتخار ایران هستید.

وی ادامه داد: باید سر بازیکنان پرسپولیس بالا باشد. ان شاءالله در آینده می‌ترکانیم. باید به این بچه‌ها افتخار کرد.

س

این دروازه بان که در یکی دو فصل گذشته فروغ نداشت و البته در بازی های زیادی در تراکتور ذخیره رشید مظاهری نشست به نظر می رسد دوباره خود را پیدا کرده و به روزهای خوب نزدیک می شود. محمد رضا اخباری بدون شک به توجه به قد و قامت خوبی که دارد و هم چنین تکنیک گلری می تواند یکی از بازیکنان تاثیر گذار تراکتور در فصل جاری باشد کما اینکه در هفته های ابتدایی بازی ها و درون دروازه تراکتور به خوبی حملات حریف را خنثی کرد. به خصوص از زمانی که مسعود شجاعی سرمربی تراکتور شده است. 

او آرام آرام به روزهای خوب گذشته بر می گردد؛ همین روند را با جدیت دنبال کند حتی این احتمال وجود دارد بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود. به هر صورت تراکتور یکی از تیم های مدعی قهرمانی به حساب می آید و واکنش ها و سیوهای او در این تیم به مراتب بیشتر از سایپا به چشم خواهد آمد. در فصلی که تراکتور با مسعود شجاعی می خواهد قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند محمد رضا اخباری می تواند یکی از مهره های کلیدی تراکتور باشد. هر چند خداحافظی رشید مظاهری با تراکتور موجب شد محمد رضا جام قهرمانی حذف را با تراکتوری ها بر بالای سر ببرد و حالا او باید برای یک هدف مهم تر جسورتر درون دروازه تراکتور بایستد. 

و البته که به نظر می رسد محمد رضا اخباری این اعتماد به نفس را به دست آورده است. می بینیم او در بازی با فولاد شیمبا را دریبل می زند. آینده برای این دروازه بان روشن است اگر با همین جدیت و با اعتماد به نفس درون دروازه تراکتور بایستد.

بوعزار: اینجا شهر اولین هاست

نفت مسجد سلیمان توانست با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد عباس بوعذار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی با فولاد بسیار سخت بود زیرا این تیم بسیار هماهنگ و سخت بود بود و شکست دادن فولاد برای هیچ تیمی آسان نیست و ما با تلاشی که کردیم توانستیم این تیم را شکست بدهیم و اولین شکست شان را ما رقم بزنیم و خوشحالیم که این اتفاق در شهر اولین ها افتاد.

او که در ابتدای فصل بازیکن فولاد بود و بعد بنا به دلایلی به نفت مسجدسلیمان آمد در پاسخ به این سوال که این بازی برایش حساسیت داشت یا خیر ادامه داد: برای من این بازی حساس بود و جلوی تیم سابقم انگیزه داشتم و دوست داشتم بهترین عملکردم را نشان دهم ، خدا را شکر که بردیم.

این بازیکن در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم این تیم را از لحاظ مالی حمایت کنند که بچه ها انگیزه بالاتری داشته باشند .بازی سختی داریم و باید دست پر از آنها بیرون بیاییم،امسال قرارداد همه بچه ها پایین است و تیم جوانی داریم و امیدوارم از این تیم حمایت کنند.

بوعذار در پایان در خصوص دیدار با ماشین سازی افزود: ما می‌رویم که در هوای سرد تبریز بهترین نتیجه را بگیریم و بهترین بازی مان را انجام دهیم به امید خدا که بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

دروازه‌بان آخرین نفری است که کلین شیت می‌کند

ماشین سازی با کسب نتیجه تساوی مقابل سایپا تهران را ترک کرد ،محمد امین رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود مخصوصا برای ما که نیاز داشتیم تیم مان را به ثبات برسانیم، هدف اولمان این بود که گل نخوریم که به آن هم رسیدیم، یکسری دقیقه های بازی به خصوص نیمه اول سایپا فشار آورد اما نتوانست به گل برسد، نیمه دوم هم هرچقدر می‌گذشت ما بازی را کنترل می کردیم و دو ، سه موقعیت صددرصد گل داشتیم که متاسفانه از دست دادیم، بازی خوبی بود و در این اوضاع یک امتیاز هم برای ما خوب است.

او در خصوص شرایط نگران کننده ماشین سازی در جدول رقابتهای لیگ برتر ادامه داد: بعضی تیم ما هستند وقتی نتیجه نمی گیرند از روی ضعف آنها است و برای مثال امکانات، بازیکنان خوب و همه چیزهایی که برای خوب بودن نیاز است را ندارد ولی تیم ما کادر مدیریتی ،فنی و بازیکنان خوبی دارد و همه جوره از ما حمایت می‌شود . ۱۱ بازیکن جدید از ۱۱ تیم مختلف به این تیم اضافه شده با این تفاسیر هماهنگی مقداری سخت است اما شما در بازی با تراکتور و سایپا مشاهده کردید که ماشین سازی دارد برنامه هایش را اجرا می‌کند ما تیم ضعیف و بی شخصیتی نیستیم و اگر این روند را ادامه دهیم به موفقیت‌های بیشتری خواهیم رسید.

رضایی در پایان در خصوص دیدار هفته هشتم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان افزود: تیم نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و مربی و بازیکنان با شخصیتی دارد چند نفر از دوستانم در آن تیم بازی می‌کنند. ما کاملاً روی نفت‌مسجدسلیمان شناخت داریم و آنها را آنالیز کردیم که قطعا مربی های ما خیلی دارند زحمت می کشند و ساعت ها وقت می گذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه بگیریم و دل آذربایجانی‌ها را شاد کنیم.

باید در دو بازی اخیر ٢٠ گل میزدیم

گل گهر سیرجان توانست شهر خودرو را شکست دهد و صدر نشین لیگ برتر شود پیمان رنجبری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بعد از دو بازی سخت که در هر دوی آنها حق ما برد بود توپ هایمان گل نشد و ما در هر بازی ده موقعیت صددرصد داشتیم که نشد گل شود اما در بازی شهر خودرو موقعیت هایی که داشتیم تبدیل به گل شد ، تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند از ۵ دفاع استفاده می‌کنند، شهر خودرو هم با پنج دفاع مقابل ما قرار گرفت و خدا را شکر که توانستیم بازی سخت را ببریم.

این بازیکن در خصوص دیدار با ذوب آهن عنوان کرد : ذوب‌آهن مقابل استقلال به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و فکر می کنم تیم خوبی است و با توجه به اینکه نتایج خیلی خوبی هم نگرفته بازی سختی جلوی آنها داریم. به نظرم با آنالیزی که می‌خواهیم انجام دهیم مثل بازی های قبل مقابل ذوب‌آهن هم هجومی بازی می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم .

رنجبری در پایان در خصوص ۹ گله شدن هم تیمی اش گادوین منشا افزود: ما که خیلی خوشحال می‌شویم آقای گل از تیم ما انتخاب شود. او بازیکن بسیار با کیفیتی است و خودتان شاهد این موضوع هستید ولی در کل ما یک تیم هستیم و همه تلاش می‌کنند که در ابتدا گل‌گهر ببرد و شخص خاصی مد نظر نیست. امیدوارم در آخر فصل هم منشأ آقای گل شود و هم اینکه ما جایگاه خوبی را تا پایان فصل داشته باشیم.

خارج شدن نام ایران از رنکینگ فیفا

دلیل این موضوع واضح و مبرهن است؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ماه های اخیر در هیچ یک از بازی های رسمی و دوستانه حضور نداشته است. پیش از این دیدارهای دوستانه ای که برای تیم ملی بانوان تدارک دیده می شد اندک بود و حالا کرونا مزید بر علت شده که فوتبال بانوان ایران به طور کل فراموش شود. هم تیم ملی فوتبال بانوان و حتی تیم های ملی پایه؛ حتی دیدید کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی 19 سال فوتبال دختران ایران به بهانه تعطیلی فوتبال بانوان ایران برای ادامه تحصیل و انجام کارهای شخصی راهی آمریکا شده است. 

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگویی که با خبرنگار فارس داشته در واکنش به این اتفاق می گوید: احساس می‌کنم به عنوان سرمربی تیم ملی فراموش شده‌ام. درست است که کرونا مزید بر علت شد برنامه‌ها و اردوها تعطیل شود اما در بخش مردان هم اردوها تشکیل و هم ۳ بازی در فیفا دی انجام شد. الان به نقطه صفر رسیده‌ایم. ما به برنامه مدون نیاز داریم که فقط متکی به یک فرد نباشد بلکه یک گروه کمک کند. می‌توان مانند دیگر کشورها یک کارگروه تشکیل داد. در نهایت این فدراسیون است که باید این برنامه‌ها را حمایت کند. این بار باید با قدرت برگردیم و از همه برنامه‌ها برای بازگشت به رنکینگ استفاده کنیم. تیم‌های همسایه خوبی داریم که می‌توانیم با آنها دیدار دوستانه داشته باشیم اما متاسفانه این برنامه‌ریزی را نداریم. واقعا از این موضوع ناراحت شدم اما بعید نبود. دنیا ما را می‌بیند که بعد از انتخابی المپیک هیچ کاری نکرده‌ایم. امیدوارم با اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد، هر شخصی که ریاست را برعهده می‌گیرد بتواند جایگاهی را به فوتبال و فوتسال بانوان اختصاص دهد.

کد خبر: 1084820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =