مسکو آمریکا را به «روس هراسی کورکورانه» متهم کرد

سخنگوی کرملین در واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی درباره دست داشتن مسکو در حملات سایبری به نهادهای مختلف در ایالات متحده، واشنگتن را به روس هراسی کورکورانه متهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پسکوف، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، امروز دوشنبه در اظهاراتی در واکنش به اتهامات اخیر مقامات آمریکایی علیه روسیه گفت: مسکو هیچ ارتباطی با حملات سایبری جدید که مقامات آمریکایی گزارش داده اند ندارد و تمام اتهامات مطرح شده علیه روسیه در این رابطه بی اساس بوده و در ادامه سیاست روس هراسی کورکورانه واشنگتن انجام می شود.

به گزارش مهر، روسیه به تازگی از سوی آمریکا به حملات سایبری متهم شده و برخی از متخصصان بین المللی تحقیقات سایبری نیز مدعی شده‌اند که سرویس اطلاعات خارجی روسیه احتمالا در پشت حملات سایبری بی سابقه هفته گذشته به سیستم‌های رایانه ای دولت ایالات متحده قرار دارد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه با اشاره به حملات گسترده اخیر سایبری به زیرساخت‌های اطلاعاتی کشورش که بی‌سابقه و خطرناک توصیف شده، انگشت اتهام را آشکارا به سوی کرملین نشانه رفت و مدعی شد که مسکو در این حملات نقش داشته است.

البته در مورد متهم دانستن روسیه در این حملات، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، با سایر شخصیت ها و نهادهای اطلاعاتی این کشور همراه نبوده و دست داشتن روس ها در این حملات را رد می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =