گریس ایرانی تولید شد

محققان شرکت دانش بنیانی گریس‌های کمپلکس آلومینیوم، لیتیوم، کمپلکس کلسیم و بنتون را به تولید رساندند و از حجم واردات در این زمینه کاستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از معاونت علمی و فناوری، ودود نطاقی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، گریس‌های کمپلکس آلومینیوم، لیتیوم، کمپلکس کلسیم و بنتون از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

وی در توضیح کاربرد گریس در صنایع، گفت: گریس ماده روانکاری است که در ساختار آن از پرکننده استفاده شده تا بتواند به قطعات متحرک چسبیده و تحت نیروی جاذبه یا فشار کارکرد از قطعه جدا نشود. از گریس برای روانکاری جاهایی استفاده می‌شود که امکان روانکاری مکرر توسط روانساز مایع وجود نداشته یا مقرون به صرفه نباشد. گریس‌ها بر خلاف روغن‌ها وظیفه خنک‌کنندگی و پاک‌کنندگی را نمی‌توانند انجام دهند.

این فعال فناور ادامه داد: گریس های چندمنظوره شرکت در انواع بسته بندی از قوطی های ۱۰۰ گرمی تا بشکه های ۱۸۰ کیلوگرمی دارای بالاترین عملکرد در میان گریس های مشابه است و برای روانکاری انواع برینگ های وسایل نقلیه سبک و سنگین بهترین گزینه است.

نطاق افزود: روغن های صنعتی و موتور را هم در مجموعه فناوران تولید می کنیم و در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان همچنین بیان کرد: این شرکت  دارای یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تحقیقاتی (ساخت و طراحی) و کنترل کیفیت در زمینه روانکارها (انواع روغن وگریس) در ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =