گام بلند سرای نوآوری واحد تهران غرب در تغییر نگرش حوزه آموزشی

رئیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: با تاسیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب، به دنبال این هستیم که گام بلندی به سمت تغییر نگرش در حوزه آموزش برداریم.

وحید حاجی پور رئیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این سرای نوآوری اظهار کرد: هدف اصلی سراهای نوآوری و فناوری آموزشی، تمرکز بر تکنولوژی‌های آموزشی است. در واقع ما شرکت‌ها، واحدهای فناور، استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌های تخصصی آموزشی در یک زیست بوم فناورانه گردهم آورده‌ایم.

وی افزود: ما با تاسیس سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی واحد تهران غرب، به دنبال این هستیم که گام بلندی به سمت تغییر نگرش در حوزه آموزش برداریم. سرای نوآوری واحد تهران غرب زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، نزدیک به یک سال است که آغاز به کار کرده است.

حاجی پور ادامه داد: قرار بر این است که 40 سرای نوآوری دیگر زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی احداث شود که هرکدام از این سراهای نوآوری،روی یک حوزه تخصصی تمرکز خواهد کرد. سرای نوآوری واحد تهران غرب باتوجه به رسالت اصلی خود، مجوز فعالیت تخصصی در حوزه آموزش‌های فناورانه و نوآورانه را کسب کرده است.

رئیس سرای نوآوری و فناوری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اشاره به آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: شیوع کرونا سبب شد تا کسب و کارهای مرتبط با حوزه آموزش رونق بیشتری بگیرد. باتوجه به این مسئله، سرای نوآوری واحد تهران غرب شرکت‌های خوبی در زمینه پلتفرم‌های آموزشی، سیستم‌های رزرویشن، تورهای مجازی، بورد گیم‌ها و... در سرا مستقر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استارتاپ‌های آموزشی که از داخل واحدهای دانشگاهی در فراخوان شتاب دهی ما شرکت می‌کنند پس از گذشتن از مراحل ارزیابی، وارد دوره پیش شتاب دهی خواهند شد و سپس به آن‌ها بسته آموزشی برای ورود به بازار داده می‌شود و در نهایت می‌توانند محصولات خود را در بازار به فروش برسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084900

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =