حماس نسبت به ادامه تجاوزات صهیونیستها علیه مسجدالاقصی هشدار داد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در نزدیکی «باب حطه» در قدس اشغالی تمجید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در نزدیکی باب حطه در قدس اشغالی تمجید کرد.

حماس با بیان اینکه اقدامات قهرمانانه ملت فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی عنوان این مرحله است، افزود که عملیات شهادت طلبانه در باب حطه پیامی به تندروها و شهرک نشینان است که به هتک حرمت مسجدالاقصی می‌پردازند.

حماس در عین حال به رژیم اشغالگر درباره ادامه تجاوزات به مسجدالاقصی و اجازه به صهیونیست‌های تندرو برای هتک حرمت این مکان مقدس هشدار داد و تاکید کرد که ملت فلسطین آماده واکنش به تجاوزات اشغالگران است.

حماس همچنین افزود که عملیات باب حطه پیامی به تمام پایمال کنندگان حقوق ملت فلسطین و امت اسلامی و سازشکاران با رژیم صهیونیستی است مبنی بر اینکه به راه درست بازگردند چرا که مسجدالاقصی از آنها انتظار یاری و حمایت دارد نه عادی سازی روابط با یک دشمن جنایتکار و قاتل.

گفتنی است که یک جوان فلسطینی عصر روز دوشنبه در نزدیکی «باب حطه» یکی از درهای مسجد الاقصی قصد انجام عملیات استشهادی را داشت که نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت وی، این جوان را مجروح کردند.

لحظاتی پس از این گزارش پایگاه خبری قدس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از شهادت این جوان فلسطینی خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =