گام‌های بلندی در همکاری های علمی ایران و سوریه برداشته می شود

اعضای هیات ارشد علمی- آموزشی ایران به ریاست دکتر علاء الدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان سوری دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، اعضای هیات ارشد علمی آموزشی ایران به ریاست علاء الدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان سوری دیدار کردند.

این هیات درصدد است تا در رایزنی با مقامات سوری راهکارهای آغاز فصلی جدید از همکاری‌های دو جانبه در زمینه علمی و فناوری را بررسی کند.

بروجردی در دیدار با وزیر آموزش عالی سوریه ابراز امیدواری کرد در مذاکرات با وزیر آموزش عالی و دیگری مقامات سوری گام‌های بلندی در عرصه علمی برداشته شود.

بسام ابراهیم وزیر آموزش عالی سوریه نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در دیدار با دکتر بروجردی درباره عملی کردن توافقات دو جانبه در زمینه‌های علمی و دانشگاهی به رایزنی پرداختیم،گفت: هدف از این نشست استفاده از تجربیات برادران ایرانی در زمینه احداث مراکز علمی به ویژه در زمینه نانو تکنولوژی است.

همچنین هیات ارشد علمی جمهوری اسلامی ایران در روز نخست سفر خود با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد و قرار است در اقامت یک هفته‌ای خود دیدارهای متعددی با مقامات و شخصیت‌های علمی این کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =