ضعف‌های مدیریتی بلای جان فوتبال ایران

جدایی بشار رسن از پرسپولیس در این مقطع فصل باعث تعجب اهالی فوتبال و هواداران شد، درحالی که این جدایی در قرارداد او منعقد شده بود، هیچ کسی از آن اطلاع نداشت حتی کادر فنی تیم، و این یعنی مدیریت باشگاه این مسئله را مخفی کرده یا اصلا از آن اطلاع نداشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- مرتضی عقبایی؛ پس از شکست پرسپولیس برابر اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال جام باشگاه های آسیا، چند روزی است که صدایی از مدیران این تیم پر هوادار به گوش نمی‌رسد. این درحالی است که چندی پیش در کشور قطر با لباس ورزشی در تمرینات تیم حاضر می‌شدند و شوت می‌زدند.

ابراهیم شکوری که از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده بود با تلاش های زیاد توانست وارد باشگاه پرسپولیس شود تا بتواند نام خود را در کسب نخستین قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بگنجاند. اما پس از شکست، هیچ جمله ای را درباره این همه ضعف مدیریتی که گریبان پرسپولیس را گرفت بر زبان نمی‌آورد و درباره نحوه وصول جایزه میلیون دلاری باشگاه از کنفدراسیون آسیا هیچ طرحی را مطرح نمی‌کند.

در سال‌های اخیر تصمیمات عجیب و غریب اعضا هیئت مدیره باشگاه، مشکلات و پرونده های مالی زیادی را برای پرسپولیس به دنبال داشته است، درحالی که برخی از همین اعضا هم اکنون در سمت خود مشغول فعالیت هستند و در سفر های مهم تیم همیشه درکنار بچه ها دیده می‌شوند تا مبادا در موفقیت های احتمالی نامشان در کنار پرسپولیس نباشد.

یکی از مسائلی که باعث تعجب همه اهالی فوتبال شده این است که بشار رسن که باید تا پایان فصل پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کرد با توافق و امضای مدیر عامل سابق باشگاه توانست مجوز جدایی خود از پرسپولیس را پس از فینال آسیا بدست آورد. این درحالی است که کادر فنی تیم نیز از این مسئله بی‌خبر بوده اند و چند روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا متوجه این موضوع شده‌اند.

اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس باید بدانند که کار مدیریتی بیشتر از روپایی زدن در تمرینات و عکس و فیلم یادگاری گرفتن است، یعنی زمانی که اجازه جدایی ستاره تیمشان را می‌دهند باید به سرمربی هم اطلاع دهند.

یحیی گل محمدی که تیمش را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می‌کند بخاطر جدایی بشار رسن از مدیریت باشگاه دلخور است و آنها را مسئول نتایج بد تیم در آینده می‌داند. با همه این اتفاقات باید دید یحیی که تاکتیک تیمش را با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت مشخص و تنظیم کرده بود، حالا با جدایی این همه بازیکن چطور عمل خواهد کرد. اما نکته قابل تامل سکوتی است که بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس را فرا گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =