مرغداران خواستار افزایش نرخ مصوب مرغ شدند

کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی و جوجه یکروزه و سایر مؤلفه‌های تولید شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کانون سراسری مرغداران گوشتی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مصوب مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی و جوجه یکروزه و سایر مؤلفه‌های تولید شدند.

در متن این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید پس از مصوبه قبلی کارگروه تنظیم بازار در خصوص قیمت مرغ زنده و گرم، قیمت ذرت و سویا توسط همین کارگروه افزایش به ترتیب حدود ۱۴ درصدی و ۱۹ درصدی پیدا نموده و صرف نظر از اینکه نهاده هم به طور کامل در اختیار مرغداران قرار نمی‌گیرد، سایر هزینه‌های تولید نیز افزایش قابل توجهی یافته که از آن جمله افزایش ۵۰ درصدی قیمت جوجه و ۳۰ درصدی هزینه حمل و نقل می‌باشد که قطعاً باید در قیمت مصوب لحاظ و مورد تصویب قرار گیرد و عدم توجه به آن می‌تواند صنعت، مرغداران و بازار را ملتهب و دچار بحران نماید.

لذا خواهشمند است تمهیدات لازم را نسبت به اصلاح قیمت مرغ بر اساس قیمت جدید جوجه، نهاده‌ها و سایر مؤلفه‌های تولید مبذول فرمائید. به پیوست آنالیز قیمت هر کیلو گرم مرغ زنده با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر بازار تقدیم می‌گردد. پیشاپیش از مساعدت حضرتعالی سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1085027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =