اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک‌ مومنانه در واحد خوی/ ۳۰ بسته غذایی همزمان با شب یلدا میان نیازمند توزیع شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با رمز «یا زینب کبری» در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آئین نوع دوستانه تحت عنوان یلدای مهربانی و در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش روحیه مواسات و همدلی انجام گرفت.

علی رضاپورمقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد با همکاری بسیج دانشگاهیان و حوزه علمیه امام خمینی خوی با رمز یا زینب کبری سلام الله علیها خبر داد و گفت: این رزمایش با مشارکت خیرین دانشگاهی و شهری اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این آئین نوع دوستانه که تحت عنوان یلدای مهربانی و در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری  مبنی بر گسترش روحیه مواسات و همدلی انجام گرفت. ۳۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۷۷ هزار تومان تهیه و در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار داده شد.

رضاپور مقدم افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از بدو طرح رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح کشور تا به  امروز ۱۵۵ بسته غذایی و بهداشتی را تهیه و توزیع کرده است. لازم به ذکر است که منابع مالی این چهار مرحله از محل همیاری مومنانه خیرین دانشگاهی و خارج از دانشگاه شهرستان خوی تامین شده است و هیچ گونه بار مالی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نداشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، اظهار کرد: در کنار ۳۰ بسته غذایی که شامل اقلام مورد نیاز شب یلدا اعم از برنج و روغن و مرغ و ماکارونی بود، پشمک و میوه و حلوای شب یلدا هم قرار داده شده بود.

یکی از خیرین گمنام شهرستان خوی تعداد ۱۲ کیف مدرسه حاوی لوازم التحریر را نیز در این رزمایش کمک مومنانه اهدا  کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =