تبدیل فیلم «اینسپشن» به بازی کلید می‌خورد؟

کریستوفر نولان کارگردان مشهور آمریکایی برای تبدیل آثار خود به بازی ابراز علاقه کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کریستوفر نولان کارگردان فیلم «تنت» در گفت‌وگویی اظهار علاقه کرده است تا از روی آثاری که ساخته بازی ویدیویی ساخته شود. وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفته پیش از آنکه فیلم «تلقین» پایان یابد قصد داشته بازی ویدیویی از آن بسازد.

البته باید گفت فیلم‌های دیگری هم بودند که بازی از روی آن‌ها ساخته شده است. مثل بازی «بتمن: بیمارستان آرکهام» که از روی فیلم بتمن ساخت شد و موفقیت خوبی هم کسب کرد که  همین منجر به ساختن دنباله‌های بعدی این بازی شد.

اما برعکس این موضوع هم اتفاق افتاده است. یعنی بازی‌هایی نیز بودند که با اقتباس از آن‌ها فیلم و انیمیشن نیز ساخته شده است. به طور مثال می‌توان به انیمیشن «پرندگان خشمگین۲» اشاره کرد که با استفاده از بازی به همین نام تولید شد. انیمیشن «پرندگان خشمگین۲» با استقبال گسترده منتقدین روبرو شد. همچنین مخاطبان زیادی آن را تماشا کردند. که این موارد انیمیشن «پرندگان خشمگین۲» را به اثری پر فروش تبدیل کرد.

اما اثر دیگری هم هست که از دنیای بازی به عرصه سینما ورود کرده است. «سونیک خارپشت» نام انیمیشنی است که با اقتباس از بازی سونیک ساخته شده است. نکته جالب این انیمیشن این بود که با نمایش تیز این انیمیشن چون سونیک ظاهری تقریبا انسانی داشت با واکنش‌های تند زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد و همین، عوامل این انیمیشن را مجبور کرد تاریخ اکران را عقب بیندازند تا تغییرات خود را اعمال کنند. در نهایت سونیک با شخصیتی فانتزی تر در انیمیشن ظاهر شد. البته این تغییرات نیز برای عوامل ۵ میلیون دلار آب خورد. نکته دیگر آنکه اکران این انیمیشن نیز تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و کاری کرد که فروش آن از ۳۰۶ میلیون دلار بالاتر نرود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =