تل آویو حفاری‌ها در مسجدالاقصی را تشدید کرده است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه مقدسات اسلامی در فلسطین، گفت: حفاری های صهیونیستها در مسجدالاقصی افزایش یافته و مسلمانان باید با آن مقابله کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از شبکه المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به ویژه علیه مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: حفاری‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بیش از پیش افزایش یافته است و تل آویو به صورت عامدانه به تخریب اماکن و مقدسات اسلامی اقدام می‌کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: در این شرایط لازم است که مسلمانان با بهره برداری از تمامی ابزارهای موجود به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی بپردازند. رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا اذهان را از مسأله اول جهان اسلام منحرف سازد.

الحوثی در ادامه یادآور شد: درحال حاضر با اقداماتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد مسجدالاقصی با خطر جدی مواجه است و همه مسلمانان باید به وظیفه و مسئولیت خود در این خصوص عمل کنند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی با هدف یهودی سازی قدس اشغالی و تغییر ماهیت اسلامی مسجدالاقصی از مدتها پیش حفاری‌ها در این مسجد را تشدید کرده است. این درحالی است که جامعه جهانی نیز در قبال اقدامات صهیونیست‌ها علیه مقدسات اسلامی در فلسطین سکوت پیشه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =