«چهل روز پس از حاج قاسم» کتاب شد

کتاب «چهل روز پس از حاج قاسم» توسط انتشارات سیمای شرق به بازار نشر راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کتابی از وقایع بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است. در واقع این کتاب روایتی لحظه به لحظه از وقایع چهل روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی است که توسط اسماعیل رمضانی نوشته شده و انتشارات سیمای شرق آن را منتشر کرده است. کتاب دارای ۲۸۶ صفحه است که در سه فصل به موضوعات خود می‌پردازد و «چهل روز پس از حاج قاسم» نام دارد.

«سرداری که سرباز شد»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر» و «قاسم هنوز زنده است» جزء فصل‌های این کتاب هستند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ روزی تلـخ بـود. بسـیاری از ایرانیـان  وقتـی از خـواب نوشـین بامداد رحیل  بیدار شـدند، تلخی شـهادت مردی دوست‌داشـتنی را چونان صبحانـه‌ای اجبـاری در دهان‌شـان حـس کردنـد. او رفـت وقتی همـه در خواب نـاز بودنـد. حـالا کلمـات در دهان همه سـخت می‌چرخـد که به جای حاج قاسـم سـلیمانی بگویند: سـردار شهید قاسـم سلیمانی.»

کتاب‌های زیادی درباره این شهید گرانقدر نوشته شده است اما از یاد نباید برد برای جلوگیری از تحریف شخصیت‌های بزرگ ایران باید بیش از پیش در عرصه فرهنگ کار کرد. زیرا تاریخ نشان داده هرکجا در معرفی و شخصیت پردازی بزرگان کشور کم کاری کرده‌ایم دست تحریف برگ دیگری را در کتاب تاریخ ثبت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =