آیین‌نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای «آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «ابلاغ آیین نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به نظام مدیریتی سند دانشگاه اسلامی و برنامه پنج ساله دانشگاه، دستیابی به تعالی از الزامات و ضروریات دانشگاه است.

براساس این بخشنامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» در معاونت توسعه و مدیریت منابع تشکیل می‌شود تا ضمن استفاده از توان علمی و تجربی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه، با هدف کارآمدی و پایدارسازی دانشگاه، پیشنهادها و راهکارهای لازم را به منظور تحقق سازمان یادگیرنده، تحول در فرهنگ سازمانی، اتخاذ فعالیت های منسجم و هم افزای شبکه ای و تسهیل بهره وری و پایداری اقتصادی ارائه دهد.

آیین نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» با اهدافی از جمله برقراری تعالی سازمان در دانشگاه به منظور تحقق سازمان متعالی، تحول ساختاری بنیادین و شبکه سازی به منظور تسهیل فرآیندهای سازمانی و پیشبرد مأموریت ها و برنامه های کلان دانشگاه، تعمیق روحیه انقلابی و فعالیت جهادی در فرهنگ سازمانی، ارتقاء، هوشمندی، یکپارچگی و بلوغ نظام اداری و نهادینه شدن قابلیت یادگیری در سطوح مختلف دانشگاه ابلاغ شده است.

براساس بندهای این آیین نامه، از جمله وظایف شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی می توان به بررسی و پیشنهاد راهکارهای پیاده سازی بسته های کاری کارآمدی و پایدارسازی برنامه پنج ساله دانشگاه، بررسی و پیشنهاد الگوهای سازمانی، بررسی تطبیقی ساختار سازمانی با اهداف و برنامه های استراتژیک دانشگاه اشاره کرد.

آیین نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» که به تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته، شامل موارد دیگر از جمله تعاریف، ترکیب شورا، تشکیل جلسات و تصمیم گیری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =