بیش از ۴۰ پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان انجام شد

بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی کلینیک روانشناسی بالینی و سلامت، بخش پیوند، بخش ویژه نوزادن (NICU) در کنار سایر بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی، ارائه خدمات درمانی به مردم را گسترش داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  کلینیک روانشناسی بالینی و سلامت بیمارستان فرهیختگان در راستای ارائه بهتر و گسترده‌تر خدمات درمانی و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

این کلینیک با هدف رفع نیازهای روحی بیماران و مددجویان، در کنار دیگر خدمات بیمارستان فرهیختگان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کلینیک روانشناسی بالینی و سلامت بیمارستان فرهیختگان دارای کادر درمانی متخصص و با تجربه و مجهز به آخرین تجهیزات علمی و پزشکی است که در کنار ارائه خدمات به مردم، در راستای ارتقاء آموزش‌های بالینی دانشجویان مقطع دوره دکتری و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و سلامت فعالیت می‌کند.

بیمارستان فرهیختگان که حدود دو سال پیش و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراسم رسمی با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید، تاکنون پیشرفت‌های زیادی در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان داشته و تاکنون بیش از ۸ هزار دیالیز تنها در بخش دیالیز این بیمارستان انجام شده است.

بیماران برای استفاده از خدمات بخش دیالیز بیمارستان فرهیختگان که در فضایی بزرگ و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شود، می توانند همه روزه برای انجام دیالیز به این بیمارستان مراجعه کنند.

انجام بیش از ۴۰ پیوند کلیه در کمتر از چهار ماه

بخش پیوند بیمارستان فرهیختگان پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، از اوایل مهرماه ۹۹ راه‌اندازی شد و از آن زمان این بیمارستان به صورت رسمی در مدار انجام پیوند کلیه کشور قرار گرفت، به طوری که در طی سه ماه گذشته بیش از ۴۰ عمل پیوند کلیه توسط متخصصان و کادر درمانی این بیمارستان انجام شده است.

همچنین با توجه به اقبال عمومی و رضایت مراجعه کنندگان به بیمارستان فرهیختگان و تعداد بالای عمل‌های زایمان در این بیمارستان، بخش ویژه نوزادان با ۱۰ تخت فعال برای رفاه حال مادران و نوزادان با به کارگیری امکانات و تجهیزات پزشکی پیشرفته و مدرن راه اندازی شده است.

علاوه بر فعالیت این بخش‌های تخصصی، بخش‌های مختلف دیگری از جمله داروخانه، آزمایشگاه، تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی و OPG)، اورژانس، داخلی، جراحی زنان، جراحی مردان، اطفال، زنان و زایمان، بلوک زایمان، ICU داخلی، ICU جراحی، CCU، واحد اسکوپی (آندوسکوپی، کولوسکوپی و برونکوسکوپی) با همکاری پزشکان مجرب و مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان است.

بیمارستان فرهیختگان دارای درمانگاه‌های تخصصی داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، نورولوژی، پوست، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، ارتوپدی، اورولوژی، روانشناسی، غدد، ریه، گوارش، هماتولوژی، روماتولوژی و نفرولوژی است که همه روزه خدمات درمانی ارائه می کند.

براساس این گزارش، تاکنون ۲۸ هزار بیمار ویزیت و ۲۴۰۰ عمل جراحی صورت گرفته و بیش از ۵ هزار بیمار در بخش‌های مختلف این بیمارستان بستری شده‌اند.

این بیمارستان با بیش از ۲۶ بیمه از جمله سازمان تامین اجتماعی، سلامت ایران، نیروهای مسلح، مکمل دانشگاه آزاد اسلامی، آتیه سازان حافظ، آسیا، دانا، ملت، ما، معلم، سامان و سینا طرف قرارداد است.

بیمارستان فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مطلوب خدمات به مراجعه‌کنندگان، روز به روز در راستای ارتقای سلامت جامعه گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085157

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =