بومی‌سازی نظام پایش در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: این واحد دانشگاهی به‌دنبال آن است که نظام پایش را بوی‌سازی کرده و اولویت‌های پژوهشی دانشگاه را برای حل مشکلات استان گلستان به‌کار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: آنچه از دانشگاه در قالب مقاله، کتاب و پایان‌نامه استخراج می‌شود باید مشکل کشور را حل کند و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به‌دنبال آن است که نظام پایش را بومی‌سازی کرده و اولویت‌های پژوهشی دانشگاه را برای حل مشکلات استان به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه بیانه گام دوم انقلاب که منشور ترسیم‌کننده آینده کشور و مردم است، افزود: در بخش نخست این بیانه به بیان خدمات انقلاب پرداخته و در بخش دوم به هفت مأموریت آینده که خطاب اصلی آن جوانان هستند، بیان شده و در این هفت مأموریت نخستین مورد علم و پژوهش است. بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام، دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در سال‌های اخیر گام بزرگی در بخش پژوهش برداشته و آن برنامه، طرح پایش آزاد «پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای» است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اضافه کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در گام نخست انقلاب گام‌های بزرگی در راستای اعتلای پژوهش برداشته و در گام دوم چشم‌انداز بسیار رفیعی را ترسیم کرده است.

1

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم با حضور خانواده مرحوم نصرت‌الله موحدی استاد پیشکسوت دانشگاه از کتاب موزه جانوری او رونمایی شد.

در پایان از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در سال ۱۳۹۹ به ترتیب؛ آنیا آهنی آذری(پژوهشگر برتر علوم پایه)، حسین عجم نوروزی(پژوهشگر برتر کشاورزی)، نگین جباری(پژوهشگر برتر علوم انسانی)، محمود قنبری(پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی)، مصطفی محمدیان(مقاله برتر)، علیرضاسلیمانی(تألیف کتاب برتر)، بهروز حاجی محمدی(تألیف کتاب برتر)، سلمان امیرخان(رساله برتر)، حمیدرضا سوداگر(رساله برتر)، علی جعفری مفیدآبادی(شرکت دانش‌بنیان برتر)، انجمن علمی معماری(انجمن علمی، ادبی و هنری برتر)، مهدی عبادی(آزمایشگاه برتر)، سیدعرفان حسینی(فعال حوزه پژوهش) تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085170

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =