مشارکت بیش از 500 نفر در جشنواره «‌از حماسه تا حماسه»/ ارسال بیش از 1600 اثر با مضامین سردار دل‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از ۱۶۰۰ اثر با مضامین سردار سلیمانی در این فضا تولید و بارگذاری شده است، گفت: همزمان با سالگرد حاج قاسم جلسات هم‌اندیشی و نشست معرفت‌افزایی با عناوین راهکارهای ترویج گفتمان‌سازی مکتب شهید سلیمانی و شب شعر برگزار خواهد شد.

علی اکبر عارف معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه تا به امروز ۵۲۵ نفر در جشنواره «از حماسه تا حماسه» مشارکت کرده‌اند، اظهار کرد: بیش ۱۶۰۰ اثر با مضامین سردار سلیمانی در این فضا تولید و بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها جلسات هم‌اندیشی، نشست معرفت‌افزایی با عناوین راهکارهای ترویج گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: همچنین به مناسبت این روز شب شعر شهید سلیمانی، مسابقه مقاله نویسی و کتابخوانی نیز برگزار خواهد شد. در کنار این برنامه‌های ویژه نامه شهید سیمانی تهیه و توزیع خواهد شد.

عارف با تأکید براینکه تا به امروز ۱۵ کرسی و مناظره آزاد اندیشی در این واحد دانشگاهی با عناوین مختلف و مسائل روز برگزار شده است، اظهار کرد: حدود ۲۵ کانون فرهنگی و ۲۰ نشریه دانشجویی و تولید یک خبرنامه در این واحد دانشگاهی فعال است. همچنین هر هفته در این واحد دانشگاهی کلاس معرفت‌افزایی برای اساتید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون،  اضافه کرد: کارگاه‌های هم اندیشی متعددی موضوعات راهکارهای مدیریت شبکه‌های مجازی، مبارزه با استکبارستیزی و مقابله با بزهکاری در این واحد دانشگاهی برگزار شده است. بیشتر هدف ما ایجاد ارتباط تنگاتنک با دانشجویان است تا جایی که جلسه‌ای با حضور ۳۰۰ دانشجو برگزار کردیم.

وی افزود: تاکنون ۱۵ کرسی آزاد اندیشی درجه یک متناسب با استاندارهای کشوری برگزار شده و پیش‌بینی می شود تا پایان سال‌جاری ۱۵ کرسی دیگر برگزار شود.

عارف ادامه داد: در راستاس رزمایش کمک‌های مومنانه تا به حدود ۱۲ میلیون تومان جمع آوری و حدود ۷ میلیون بسته مواد غذایی تهیه و توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مرکز مشاوره امین حدود ۹ استاد در بخش‌های مختلف به دانشجویان مشاوره ارائه می دهند. بیشترین  مسائل  و دغدغه دانشجویان در حوزه تحصیلی، خانوادگی، ازدواج و برقراری ارتباطات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =