نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس و افتخاری جاویدان است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نگهبانی از مرزهای کشور را امری مقدس و افتخاری جاویدان دانست و گفت: با توجه به حساسیت‌های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی‌ترین موارد در انجام تاکتیک‌ها در مواقع رزم و عملیات است

به گزارش گروه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همراهی سردار زمانیان و سردار یعقوبی معاونان اطلاعات و عملیات مرزبانی ناجا و سردار الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران، از یگان‌های تابعه گروهان مرزی سومار، نفت شهر جنوبی و شمالی هنگ مرزی سومار بازدید کرد.

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در این سفر در جمع گردان ولایت ارتش تیپ ۴۰ سراب مستقر در منطقه مرزی سومار، تعامل و هماهنگی را در تمامی بخش‌ها، لازمه پیشرفت دانست.

وی نگهبانی از مرزهای کشور را امری مقدس و افتخاری جاویدان دانست و اظهار داشت: با استعانت از پروردگار متعال و ولی نعمت‌مان امام رضا (ع) تلاشی جهادی در نیروهای مسلح آغاز شده است که با شکل‌گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با تلاش بی‌ریغ نیروهای مرزبانی جهت تعامل و همکاری با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شکل‌گیری دژی مستحکم‌تر از گذشته در مرزهای استان کرمانشاه، شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن بازدید، از پاسگاه‌های (کانی شیخ، سومارمرزی، ژاله پناه و چقاحمام) در جمع مرزداران پس از عرض خسته نباشید و خداقوت به آنان و دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلات مرزداران و شنیدن دغدغه‌های آنان، اظهار داشت: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

گودرزی گفت: خدا را شاکرم که شما مرزداران را مقتدرتر و با روحیه‌تر از همیشه در انجام وظیفه حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌بینم و این روحیه شما به بنده و سایر همکاران قوت قلب تازه می‌بخشد.

فرمانده مرزبانی ناجا در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی اشاره کرد و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودروهای سازمانی تأکید کرد و گفت: حفظ بیت‌المال و استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه‌جویی از مهم‌ترین تمهیدات در اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود بر اجرای مطلوب طرح مکنا و پیاده‌سازی دقیق این طرح تأکید و ابراز امیدواری کرد؛ با نظارت و حسن اجرای طرح‌های عملیاتی و اجرایی و توجه به الزامات مکنا در یگان‌ها، بتوانیم در مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و اجرای صحیح مأموریت‌ها موفق عمل کنیم.

گودرزی در پایان بر لزوم استمرار آموزش در همه جا و در هر زمان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی‌ترین موارد در انجام تاکتیک‌ها در مواقع رزم و عملیات است؛ تا در هنگام اجرای مأموریت ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همان‌طور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =