شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اشاره به ظرفیت خیرین، ایجاد «شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران» را یکی از برنامه‌های چشم‌انداز طراحی شده برای کوی دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ در مراسمی که با حضور معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه، مدیران و مسئولان حوزه دانشجویی در تالار امیرکبیر برگزار شد، از تلاش‌های محمد اسماعیلی در دوره مدیریت اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران قدردانی و هادی غفوریان یاورپناه به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.

سعید حبیبا معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های  اسماعیلی در دوره مدیریت وی در اداره کل امور خوابگاه‌ها از وی به عنوان فردی با اخلاق یاد کرد که با همین ویژگی‌های اخلاقی در جهت ارائه خدمات شایسته به دانشجویان تلاش کرد.

 حبیبا مدیریت اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه را از مدیریت‌های بسیار حساس دانشگاه برشمرد و افزود: خوشبختانه اسماعیلی با تجربه و تقوایی که داشتند در این مدیریت بسیار خوش درخشیدند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و مدیران حوزه دانشجویی گفت: در دوره شیوع بیماری کووید -۱۹ مدیران و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشجویی برای ارائه خدمات به دانشجویان و دانشگاهیان تلاش‌های مضاعفی کردند که لازم می‌دانم از تلاش همه این عزیزان بویژه در مرکز بهداشت و درمان، مرکز درمانی بزرگمهر، مرکز خدمات دندانپزشکی و مرکز مشاوره دانشگاه به دلیل حضور مستمر و ارائه خدمات در این ایام قدردانی کنم.

حبیبا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از غفوریان یاورپناه برای پذیرش این مسئولیت اظهار امیدواری کارهای بزرگی که در حوزه اداره کل امور خوابگاه‌ها آغاز شده است با حضور وی هرچه سریع‌تر و با توان بیشتری پیش برود.

غفوریان یاورپناه نیز در این مراسم با طرح ایده «خوابگاه‌های دانشگاه تهران – ایران شهر هوشمند» به چشم انداز طراحی شده متناسب با برنامه توسعه دانشگاه اشاره کرد و جلب مشارکت دانشجویان در مدیریت خوابگاه‌های را امری مهم دانست.

وی با اشاره به ظرفیت خیرین، ایجاد «شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران» را یکی از برنامه‌های چشم اندازه طراحی شده برای کوی برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =