بررسی طرح کسب‌وکار سراهای نوآوری زنجان و رشت

هشتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان با حضور معاون تحقیقات، فناوری و نواوری دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد روسای واحدهای رشت و زنجان به صورت وبینار برگزار شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌  هشتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان با حضور دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نواوری دانشگاه آزاد اسلامی، احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان،  بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد،  رئیس پور اداره کل ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت و روسای واحدهای رشت و زنجان به صورت وبینار برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه که به بررسی طرح‌های کسب و کار سراهای نوآوری واحدهای زنجان و رشت اختصاص داشت، رئیس واحد زنجان به ارائه مختصات سرای نوآوری این استان پرداخت که در پایان با عنوان «سرای فناوری و نوآوری صنایع فلزی و معدنی زنجان» موافقت گردید و مقرر شد اصلاحات مطرح شده  در بازه زمانی یک ماهه  صورت گیرد و جهت بررسی به دبیرخانه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان ارائه شود.

همچنین بررسی طرح کسب و کار سرای نوآوری رشت نیز دستور کار دیگر این جلسه بود. رئیس واحد رشت پس از ارائه جزئیات این سرای نوآوری از نسبت شکل گرفته میان ماهیت این سرا با ظرفیت های استان سخن گفت.

در پایان با تغییر نام سرای نوآوری رشت تحت عنوان «صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی» موافقت شد و همچنین مقرر شد اصلاحات لازم در طرح کسب و کار صورت پذیرد و در بازه زمانی یک ماهه به دبیرخانه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان ارائه شود.  

در این جلسه مدیران کل معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری نیز به بیان دیدگاه خود درباره طرح توجیهی سراهای نوآوری زنجان و رشت پرداختند  و ضمن استقبال از طرح‌های ارائه شده، نکات مهمی را در زمینه رفع نواقص طرح ها ارائه کردند.

همچنین موضوع سرای نواوری توسعه تجاری سازی پارک علم و فناوی دانشگاه ازاد اسلامی هم مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =