ورود شرکت های دانش بنیان به موضوع پسماند پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از همکاری با معاونت فناوری ریاست‌جمهوری برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه پسماند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صدرالدین علیپور با اشاره به جلسات اخیر خود و معاونین سازمان با سورنا ستاری - معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: در این جلسات درباره رویکردهای جدید سازمان در خصوص اجرای طرح کاپ، استفاده از ظرفیت شرکت‌های تخصصی و دانش‌بنیان در زمینه مدیریت بهینه پسماند، راه‌اندازی شهرک بازیافت، تولید کمپوست از ضایعات میادین میوه و تره‌بار و بومی‌سازی دستگاه‌های زباله‌سوز بحث شد.

او با اشاره به حضور مدیران بخش خصوصی در این جلسات ادامه داد: قرار شد در آینده نزدیک مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مدیران تعدادی از شرکت‌های تخصصی و دانش‌بنیان از مجموعه سازمان مدیریت پسماند بازدید کنند تا در مورد زمینه‌های همکاری گسترده تصمیم‌گیری کنیم.

علیپور با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی مدیریت پسماند در پایتخت تصریح کرد: تلاش ما این است تا در قالب این همکاری شاهد استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه جمع‌آوری پسماند، حذف زباله‌گردی و طراحی اشکال و فرم‌های جدید مخازن ویژه برای اجرای طرح کاپ باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =