دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد

مسئول دبیرخانه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: دوره تربیت مدرس با حضور ۳۵ نفر از استادان دانشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ محمد ناصر صالحی افشار عنوان کرد: دوره تربیت مدرس با حضور ۳۵ نفر از استادان دانشگاه‌های تهران در حال برگزاری است و در سه هفته متوالی در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این هفته مبانی فهم گام دوم، چرایی گام دوم انقلاب، چیستی گام اول انقلاب، روش شناسی فهم اندیشه و منظومه فکری مقام معظم رهبری، ریشه یابی بیانیه گام دوم (جایگاه راهبردی بیانیه گام دوم و ارتباط آن با مکتب و فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی)، تحلیل ساختار بیانیه  گام دوم انقلاب، روش‌های تحلیل و روایت های موجود از بیانیه و روایت مبتنی بر مکتب انقلاب و عظمت حادثه انقلاب (حقیقت انقلاب اسلامی و پیشینه تاریخی نهضت‌های انقلابی و سلسله اطیاب و مرحله اول انقلاب اسلامی) توسط علی ثقفی ارائه خواهد شد و در هفته‌های آتی طبق سرفصل‌های پیش بینی شده برنامه پیش خواهد رفت.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن پوزش از عدم دعوت از علاقمندان به شرکت در دوره گفت: در این دوره با توجه به سقف تعیین شده به خاطر شرایط کرونایی نتوانستیم در خدمت سایر اساتید دغدغه‌مند برای دوره باشیم، لذا انشاالله از سایر اساتید متقاضی در دوره بعدی دعوت خواهد شد.

 در پاسخ به سوالی در خصوص ثبت نام و شرکت در دوره تربیت مدرس بیان کرد: استادان متقاضی از طریق کانون‌های بسیج اساتید یا از طریق شماره تلفن ۴۷۹۱۶۰۳۳ دبیرخانه ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور  می‌توانند آمادگی خود را جهت شرکت در دوره اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085250

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =