فضای مجازی و رسانه‌ای مورد توجه جدی باشد

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: اقتضای شرایط فعلی جامعه توجه جدی به موضوع فضای مجازی و رسانه‌ای است و نباید این مهم مورد غفلت متولیان فرهنگی واقع شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌  مجید نقی‌لو در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  که با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: متاسفانه چون ارائه آمار راحت است گاهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دچار آمارزدگی می‌شویم، در حالیکه کار فرهنگی باید کیفی انجام شود.

وی اقتضائات شرایط زمانی در اجرای برنامه فرهنگی را یادآور شد و گفت: نشناختن مخاطب و باور نداشتن به رسانه و تاثیر آن بر روند تحولات جامعه موجب شده است که امور، کارایی و تاثیر لازم را نداشته باشد.

 رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه فهم و ضرورت شناخت رسانه باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر رسانه به درستی تبیین شود قطعا امور فرهنگی هم کارایی لازم را خواهد داشت.

نقی‌لو از راه‌اندازی برنامه‌های معرفتی طرح‌ولایت ویژه معلمان سما و دوره آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری(بینش مطهر)  در آینده خبر داد و مطرح کرد: ما در اجرای این برنامه‌ها به دنبال هم‌افزایی و استفاده بیشتر از ظرفیت سایر بخش ‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085254

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =