کمپ جدید و صد میلیون پوندی لستر/ مارتینز: ما به دنبال قهرمانی هستیم/ زیدان: زمان مناسبی برای بازگشت هازارد به میادین نبود

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش توخل به مصاحبه جنجالی

پاری سن ژرمن شب گذشته از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک فرانسه میزبان استراسبورگ بود و موفق شد در یک بازی نه چندان دشوار با چهار گل حریف خود را شکست دهد تا فاصله خود را با دو تیم بالا دستی یعنی لیل و لیون به یک امتیاز کاهش داده باشد.
طی روزهای گذشته مصاحبه ای از توماس توخل منتشر شد که در آن او از حفظ کیلیان امباپه و نیمار در پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرده بود. همچنین از سرمربی آلمانی نقل شد که او در اولین فصل حضور خود در پاریسن ژرمن بیشتر احساس یک سیاستمدار ورزشی یا وزیر ورزش را داشته تا سرمربی و دستاورد هایش کم رنگ به حساب آمده است.
توماس توخل بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل استراسبورگ به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: "من نگفتم همه چیز بیش از ورزش به سیاست مربوط می شود. همچنین نگفتم که دیگر از حضور در تمرینات لذت نمی برم. ممکن است آنها ترجمه نادرستی از صحبت هایم داشته اند.
مصاحبه ویدیویی را تماشا کنید. من فقط گفتم PSG منحصر به فرد است و این یک چالش بزرگ برای من است. همیشه اینطور بوده است. من این چالش را دوست دارم و هیچ تغییری نکرده است. من به زبان آلمانی شوخی می کردم. ترجمه صحیح نیست. ما نمی توانیم کلمه به کلمه ترجمه کنیم. وقتی صحبت می کردیم یک شوخی بود و این صحبت ها جایز نیست."

کمپ جدید و صد میلیون پوندی لستر

باشگاه لسترسیتی با انتشار عکس‌هایی، رسما از کمپ تمرینی جدید خود که در شمال منطقه لسترشایر واقع شده رونمایی و اعلام کرد بازیکنان باشگاه از روز پنجشنبه، به این کمپ نقل مکان می‌کنند؛ در این کمپ که حدودا ۱۰۰ میلیون پوند برای احداث آن در زمینی به ابعاد تقریبی ۷۵۰ هزار متر مربع هزینه شده، ۱۴ زمین چمن با ابعاد استاندارد و یک ورزشگاه با ظرفیت پذیرش ۴۹۹ تماشاگر وجود دارد که از آن برای مسابقات تیم‌های جوانان استفاده خواهد شد.
استخر، زمین سرپوشیده و زمین گلف اختصاصی از دیگر امکانات این کمپ است که ساختمان مرکزی آن به نام مالک فقید باشگاه، ویچای سریوادهاناپرابا، نام‌گذاری شده است‌.
برندان راجرز سرمربی لستر انتقال به این کمپ را "ورود به دنیایی متفاوت" توصیف کرده و احداث آن را بزرگترین سرمایه‌گذاری در تاریخ باشگاه دانسته است؛ همچنین کمپ قبلی باشگاه، که برای ۶۰ سال مورد استفاده قرار می‌گرفت، به شکل کامل در اختیار تیم بانوان باشگاه قرار می‌گیرد.

سولشر: می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی بازی کار را تمام کنیم

منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس در گودیسون پارک مهمان اورتون بود و در نهایت موفق شد با ارائه یک نمایش خوب حریف خود را با دو گل شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کند.
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " ما در این مسابقه شروع فوق العاده ای داشتیم و می‌توانستیم در ۲۵ یا ۳۰ در ابتدای بازی دو، سه گل به اورتون بزنیم.  با این حال دروازه‌بان حریف عملکرد خوبی داشت و در ۲۰ دقیقه پایانی اول نیز آنها بهتر کار کردند. اما این ما بودیم که در ۲۰ دقیقه پایانی بازی نمایش بهتری ارائه دادیم."
نمایش ادینسون کاوانی: "ادینسون باید در نیمه اول مسابقه سه گل به ثمر می رساند. با این حال او مهاجم فوق العاده ای است و عملکرد او و گلی که به ثمر رساند نیز بسیار خوب بود."
درگیری کاوانی و یری مینا: "فکر نمی‌کنم که اتفاق خاصی رخ داده باشد و تنها دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی که پیش از این نیز با یکدیگر برخورد داشتند، رو در روی یکدیگر قرار گرفتند."

پیولی: بازیکنانم را با هیچ کسی عوض نمی‌کنم

میلان در شبی که برتری با دو گل برابر لاتزیو را از دست داده بود، در نهایت با گل ثانیه های پایانی تئو هرناندز ۲-۳ پیروز شده و کماکان صدرنشین جدول سری آ باقی ماند. حالا استفانو پیولی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی روسونری از کسب این پیروزی دشوار ابراز رضایت کرده و مدعی شد از ترکیب فعلی تیمش نیز راضی است.
استفانو پیولی گفت: "وقتی در چنین مسابقات مهمی پیروز می شوید، باید این لحظات را کنار هم سپری کنید. این آخرین بازی سال بود و  رضایت و غرور زیادی در این تیم وجود دارد. اگر شرایط برابر لاتزیو دشوار شد تقصیر من بود، زیرا سیلزمیکرز را بیش از حد عقب کشیدم، اما ما باید در تشخیص قدرت و مهارت حریفان بهتر عمل کنیم.
طبیعی است که غیبت قهرمانی مانند زلاتان شرایط را دشوار سازد، اما بعد از ۱۰ بازی در ۳۰ روز به سیستم چرخشی احتیاج داشتیم. البته امشب بازیکنانم با تمام وجود در میدان ظاهر شدند و ما خودمان را نزدیک به هوادارانی می بینیم که میلان را حمایت می کنند.
احتمال خرید در زمستان؟ من از ترکیب فعلی میلان راضی هستم و باید دید آیا امکان بهبود تیم وجود دارد یا خیر. اما تفاوت اصلی ما انگیزه و میلی است که در رختکن داریم. در بسیاری از پست ها بازیکنانم را با شخص دیگری عوض نمی کنم و ما بازیکنان سطح بالایی زیادی داریم. آینده هاکان چالعان اوغلو؟ آرزو داریم او در میلان بماند."

قهرمانی پورتو با پنالتی طارمی

پورتو موفق شد با گل های سرخیو اولیویرا و لوییز دیاز با دو گل دیگر قدرت سنتی فوتبال پرتغال یعنی بنفیکا را شکست داده و قهرمانی در سوپرکاپ این کشور را جشن بگیرد.
مهدی طارمی، مهاجم گلزن پورتو در بازی امشب ترکیب اصلی این تیمش حضور داشت و در دقیقه ۲۲ و با خطای دروازه‌ بان بنفیکا در محوطه جریمه متوقف شده و پورتو را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که سرخیو اولیویرا این موقعیت را تبدیل به گل کرد. جالب اینجاست داور در ابتدا این برخورد پنالتی تشخیص نداد، اما پس از بازبینی صحنه تصمیم خود را عوض کرد. لوئیز دیاز در دقیقه ۷۷ به جای طارمی وارد میدان شد و در دقیقه ۹۰ گل دوم را به ثمر رساند تا پورتو با پیروزی ۰-۲ مقابل بنفیکا قهرمانی را جشن بگیرد.

زیدان: زمان مناسبی برای بازگشت هازارد به میادین نبود

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با دو گل کاسیمیرو و کریم بنزما بر گرانادا پیروز شده و با روحیه بالا به استقبال کریسمس برود.
بازی برای رئال بسیار دشوار بود و در نیمه دوم بود که توانست با دو گل ششمین برد متوالی خود رتا رقم بزند. رئال حالا با ۳۲ امتیاز تیم دوم لالیگاست.
زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بازی خیلی سخت و پرزحمتی بود. گرانادا کار را برای مان خیلی پیچیده کرد. قبل از بازی هم گفته بودم که چه دیداری انتظارمان را می کشد. گرانادا از جلو پرس می کرد و این کار را هم خیلی خوب انجام می دادند. نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. از این پیروزی خوشحالم چون به سختی حاصل شد و در مجموع شایسته این سه امتیاز بودیم.»
زیدان ادامه داد:« نیمه دوم خوب توپگیری می کردیم ولی در نیمه اول به دلیل بازی پرفشار گرانادا موفق به این کار نمی شدیم. برابر یک تیم بسیار باکیفیت برنده شدیم و باید خوشحال بود. این ششمین برد متوالی بود و باید از بازیکنانم متشکر باشم.»
لالیگا یا لیگ قهرمانان:« برای هر دو هدف باید بجنگیم. فعلا تمرکزمان روی لالیگاست و پس از این پیروزی سه روز استراحت خواهیم کرد. بازیکنان در کنار خانواده کریسمس را پشت سر می گذارند و در برگشت روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود.»
وضعیت ادن هازارد:« امروز صلاح ندیدم بازی کند و ترجیح دادم روی ادن ریسک نکنم. شرایط او خوب است و به تدریج وارد ترکیب خواهد شد.»

مارتینز: ما به دنبال قهرمانی هستیم

تیم فوتبال اینتر موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه ۱-۲ مقابل ورونا به برتری دست یافته و با یک بازی بیشتر نسبت به میلان در صدر جدول قرار گیرد. لائوتارو مارتینز که گل اول نراتزوری را در این دیدار به ثمر رساند، ابراز امیدواری کرد این تیم با تلاش فراوان در پایان فصل در رتبه های بالایی جدول حضور داشته باشد.
لائوتارو مارتینز گفت: "ما امروز با تیم قدرتمندی بازی داشتیم، اما در جریان مسابقه هرگز تسلیم نشدیم. ما در نیمه اول اگرچه موفق به باز کردن دروازه ورونا نشدیم، اما در کل خوب کار کردیم. البته ما در نیمه دوم عزم خود برای باز کردن دروازه حریف را نشان دادیم." پیش از آغاز دیدار میلان مقابل لاتزیو، اینتر حالا با ۳۳ امتیاز در صدر جدول سری A قرار داشت. لائوتارو در این رابطه گفت: "من برای کسب موفقیت و قهرمانی راهی اینتر شده ام و حالا ما فرصت کافی برای رسیدن به این عنوان را داریم. هر روز سخت تلاش می کنیم تا در بالای جدول باقی بمانیم. در ادامه فصل نیز بازی های سختی مثل بازی امروز وجود دارد، ما امشب با تلاش بیشتری در میدان ظاهر شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.
رابطه من و روملو لوکاکو؟ ما از روز اول با هم صحبت کردیم. لوکاکو در داخل و خارج از زمین انسان خوبی است. مهم این است که اینتر برنده شود و حالا ما همه خوشحالیم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1085262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =