شروع رقابت بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس/ شکست عبادی پور و یارانش در لیگ لهستان/ پیروزی بورسا در شب درخشش غفور

با بسته خبری اخبار منهای فوتبال با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آغاز رقابت کمانداران بانوان دانشگاه آزاد

بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی، در رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان در بخش ریکرو باشگاه های کشور جام شهدای سلامت، در آکادمی راد در ورزشگاه آزادی تهران به میدان می روند.
تیم ریکرو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی باید با تیم های اشتادسازه، آکادمی راد، مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی و فولاد آلیاژی ایران رقابت کند.

شروع رقابت بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس

امروز بیستمین دوره مسابقه های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور پس از ۱۱ ماه دوری اجباری از صحنه رقابت های ملی به دلیل پاندمی کرونا ویروس، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با دیدار شهرداری شهر بابک و گلستان تجارت جنوب آغاز شد.
زهرا میربابایی سرمربی و سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی درباره شرایط مسابقات امسال گفت: امسال برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر، ۹ بازیکن را به تیم دعوت کردیم که در بین آنان چهره‌های اسبق تیم ملی هم حضور دارند و تجربه هایشان می‌تواند نقش موثری در بالا رفتن سطح کیفی مسابقه ها داشته باشد.
او خاطرنشان کرد: رقابت ها از سوم تا ششم دی در یک گروه شش تیمی برگزار می‌شود و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به برگزاری اردوهای منظم و آمادگی بالا، امید زیادی به کسب مقام قهرمانی دارد.

شکست عبادی پور و یارانش در لیگ لهستان

تیم والیبال اسکرابلچاتوف که میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد در هفته نوزدهم لیگ لهستان موسوم به پلاس‌لیگا مغلوب حریف خود شد.
در این مسابقه تیم اسکرابلچاتوف با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 22، 21 بر 25، 22 بر 25، 25 بر 21 و 15 بر 8 مغلوب یاستربسکی شد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه در ترکیب زنبورهای پلاس لیگا قرار گرفت و توانست 16 امتیاز هم برای تیمش کسب کند، اما مانع از شکست تیمش نشد.
اسکرابلچاتوف از این مسابقه موفق به کسب یک امتیاز شد تا جمع امتیازهای خود را به عدد 20 برساند؛ به این ترتیب تغییری در رده نهم این تیم ایجاد نشد.

قرعه کشی لیگ برتر تفنگ و تپانچه هفته آینده

رییس سازمان لیگ تیراندازی زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ تفنگ و تپانچه را دوشنبه هفته آتی اعلام کرد که طبق گفته جعفر حسینی قرار است این مسابقات از ۱۸ دی ماه آغاز شود.
البته فدراسیون تیراندازی قرار بود لیگ تفنگ و تپانچه را از آبان استارت بزند اما در حالی که این رشته انفرادی و کاملا کم برخورد است اما تاکنون مسئولان فدراسیون به بهانه شیوع کرونا نتوانسته‌اند مسابقات را شروع کنند و مدام تاریخ این مسابقات تغییر کرد.  
این در حالی است که لیگ اهداف پروازی بعد از ۸ سال استارت خورد و در همین شرایط کرونا تا هفته چهارم پیگیری شده است. حتی ۳ هفته از مسابقات نیز در شرایط اعمال محدودیت‌ها برگزار شد.
جعفر حسینی در اینباره به ایسنا گفت: چندین بار تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کردم که تغییر کرد. تا جایی که من اطلاع دارم قرار است دوشنبه هفته بعد لیگ تفنگ و تپانچه قرعه‌کشی شود. تاریخ برگزاری مسابقات هم مشخص شده و قرار است از ۱۸ دی ماه مسابقات شروع شود.
وی در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ تفنگ و تپانچه گفت: در بخش لیگ برتر تفنگ مردان و زنان ۶ تیم در هر بخش و در رشته تپانچه هم ۷ تیم در هر بخش حضور دارند.

پیروزی بورسا در شب درخشش غفور

در هفته بیست و سوم لیگ والیبال ترکیه تیم‌های بورسا و افیون مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت یاران امیر غفور در تیم بورسا به پیروزی رسیدند.
در این مسابقه تیم بورسا با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 19 بر 25، 22 بر 25، 25 بر 21 و 19 بر 25 موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد. این نخستین پیروزی امیر غفور در تیم جدیدش بود.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و موفق به کسب 22 امتیاز برای بورسا شد.
بورسا با این پیروزی 17 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده سیزدهم ایستاد.

شکست بوزائو در شب غیبت استیکی

تیم های هندبال چسمه و بوزائو در هفته چهاردهم لیگ رومانی مقابل هم قرار گرفتند که در این مسابقه بوزائو نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
در این مسابقه بوزائو که محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله‌کرم استکی را در اختیار دارد با نتیجه 26 بر 22 مغلوب حریف خود شد. استکی به علت مصدومیت در ترکیب تیمش قرار نگرفت، اما باباصفری در در دروازه بوزائو ایستاد و شاهو نصرتی هم عملکرد موفقی داشت و توانست 6 گل برای تیمش به ثمر برساند. به این ترتیب بوزائو با 20 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی ماند.
دیدار تیم های دیناموبخارست و تیمیشوآرا هم از این هفته برگزار نشد و نتیجه آن 10 بر صفر به سود دینامو اعلام شد. تیم هندبال دینامو، سعید حیدری‌راد و سید علیرضا موسوی را در اختیار دارد و هم اکنون بدون شکست صدرنشین لیگ رومانی است.

سلمان پور رئیس کمیته کوراش ناشنوایان شد

محمدرضا نصیرنژاد طی حکمی سینا سلمان پور را به عنوان رئیس کمیته ناشنوایان، معلولین و جانبازان انجمن کوراش منصوب کرد. سلمان پور از ملی پوشان سابق دو و میدانی معلولان و اولین داور بین المللی ورزش‌های رزمی در این بخش می‌باشد که از این پس مسئولیت کوراش جانبازان را برعهده خواهد داشت.
نصیرنژاد همچنین با احکام جداگانه ای ایرج اکبرلو از اساتید شناخته ورزش‌های رزمی را به عنوان رئیس کمیته حقوقی و انضباطی، علیرضا مهدوی و علی اکبری بهاری را به عنوان رئیس و دبیر کمیته برگزاری مسابقات، مجتبی کاویان پور و محسن رستمی را به عنوان رئیس و دبیر کمیته کوراش ساحلی انتخاب و منصوب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =