اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم برگزار می‌شود

اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم فردا شنبه ۶ دی ماه با معرفی برگزیدگان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم، با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، فردا شنبه، ۶ دی ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

محمدهادی عسکری با اعلام این خبر افزود: قرار است در این مراسم از ۱۶ چهره علمی، ۵ بانوی فعال اجتماعی و نیز ۳ تن از برجستگان و سرآمدان علمی کشور تجلیل به عمل آید.

رئیس کمیته برگزاری جشنواره ملی زن و علم ادامه داد: همانند دوره قبل، این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و نیز تنی چند از مسؤلان کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این مراسم با حضور محدود و به صورت برخط (مجازی) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مراحل داوری و انتخاب برگزیدگان گفت: ۱۵ داور متشکل از چهره های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند و پس طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته علمی تعیین شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعتبار علمی این رویداد افزود: بر اساس موافقت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، این جشنواره معتبر و برگزیدگان آن مشمول امتیازات مندرج در آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌باشند.

عسکری در بیان جزئیات مراسم اختتامیه نیز گفت: در این مراسم تنی چند از مسؤلان و برگزیدگان نیز حضور دارند.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در پایان از نخبگان و علاقه‌مندان دعوت کرد تا ضمن همراهی در این مراسم از طریق صفحه رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اینستاگرام به نشانی msrt_ir و نیز صفحه رسمی معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی farhangimsrt و همچنین شبکه آپارات به نشانی sbu_farhangi زمینه تجلیل شایسته از بانوان نخبه و فعال دانشگاهی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =