علی کریمی، این بار در سمت ریاست فدراسیون

بخشی از گفتگو خداداد عزیزی و علی کریمی مورد توجه بسیاری از رسانه های داخلی قرار گرفت و آن سوال خداداد درباره حضور علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بود که با پاسخ مثبت کریمی رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ بدون شک یکی از اتفاقات مهم فوتبالی کشور، انتخابات ریاست فدراسیون در اسفندماه سال جاری است.

برخلاف دوره های قبل که خیلی از ورزشکاران و فوتبالیست های بزرگ کشور که مورد اعتماد اهالی ورزش هستند و به دلیل قوانین اساسنامه نمی توانستند در انتخابات حضور داشته باشند، این دوره با تغییراتی که با دستور فیفا در اساسنامه شکل گرفته است فرصت بزرگی به آنان داده شده است تا بتوانند کرسی ریاست فدراسیون را از آن خود کنند.

باید منتظر ماند و دید تا روز ثبت نام برای حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال چه کسانی از جمع فوتبالیست های صاحب نام به این چالش وارد می‌شوند و برای دستیابی به این سمت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

یکی از افرادی که حضور او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می تواند اعتباری برای ایران باشد بدون شک آقای گل جهان، علی دایی است. باید دید علی دایی که همواره مواضعی مخالفت فدراسیون نشینان داشته و بارها عنوان شده که توانایی اداره و حتی دستیابی به کرسی های آسیایی و جهانی را نیز داراست، برای حضور در این انتخابات ثبت نام می‌کند یا خیر.

آخرین مردی که از جنس فوتبال این سمت را بر عهده داشت بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس محمد دادکان بود که در زمان ریاست وی فوتبال ایران موفقیت‌های زیادی را به دست آورد، از جمله صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان.

با این حال علی کریمی اولین نفری است که برای حضور در انتخابات، اعلام آمادگی کرده است. و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که افرادی که همیشه مخالف و منتقد روی کار آمدن مدیران غیر فوتبالی بوده اند، با وجود این فرصت، آیا خودشان برای کسب این سمت حضور پیدا می‌کنند؟

همچنین امیدواریم که پس از سال ها نفر اول فوتبال کشورمان از جنس خود فوتبال باشد تا بتوانیم بار دیگر روزهای خوشی را در این رشته پرطرفدار ببینیم. /انتهای پیام

کد خبر: 1085309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =