تساوی «آبکی» پرسپولیس مقابل نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفتم پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل نساجی مازندران به نتیجه تساوی رسید تا دو امتیاز ارزشمند را برای رسیدن به بالای جدول از دست بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر ایران میهمان تیم نساجی مازندران بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، مجتبی بیژن (۴۱) برای نساجی و سیامک نعمتی (۸۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس در نخستین بازی خود بعد از فینال آسیا در حالی به مصاف نساجی رفت که یحیی گل محمدی تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کرده بود. مهدی شیری که در فینال آسیا اشتباه بزرگی مرتکب شده بود، از ترکیب اصلی بیرون رفته و سیامک نعمتی به جای او قرار گرفت. البته شیری در نیمه دوم وارد زمین شد. امید عالیشاه هم به جای بشار رسن که اخیراً پرسپولیس را ترک کرد، در ترکیب بود.

سرخپوشان تهرانی با ترکیب حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی (۶۷ - آرمان رمضانی)، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۴۶ - مهدی شیری)، احسان پهلوان (۴۶ - علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۱ - مهدی مهدی خانی) وارد زمین شدند.

این بازی تحت تاثیر چمن مصنوعی ورزشگاه و بارندگی‌های شدید بود. بخش‌هایی از زمین دچار آب گرفتگی بود و بازیکنان دو تیم را در پاسکاری و رساندن توپ به زمین حریف دچار مشکل می‌کرد. نیمه نخست بیشتر به بازی مستقیم و درگیری‌های فیزیکی گذشت.

در دقیقه ۴۱، تیم نساجی صاحب یک ضربه کاشته از کنار محوطه جریمه پرسپولیس شد و مجتبی بیژن مدافع نساجی توپ ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

گل محمدی در شروع نیمه دوم مهدی شیری را به جای امید عالیشاه و علی شجاعی را به جای احسان پهلوان وارد زمین کرد. با این تعویض، شیری در دفاع راست قرار گرفت و سیامک نعمتی به خط حمله اضافه شد.

نساجی در این نیمه برای دفاع از گل خود کمی عقب نشست و پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را به دست آورد. فشار حملات پرسپولیس هر دقیقه بیشتر از قبل می‌شد اما یک اشتباه از مهدی شیری می‌توانست نساجی را به گل دوم برساند.

شیری در دقیقه ۶۹ قصد داشت توپ را به حامد لک دروازه بان پرسپولیس واگذار کند اما به دلیل آب گرفتگی زمین، توپ متوقف شد و به مهاجم نساجی رسید که در حالت تک به تک با دروازه پرسپولیس قرار گرفت. با این حال حامد لک به خوبی این موقعیت را مهار کرد و اجازه نداد تیمش گل دوم را دریافت کند.

نساجی علاوه بر این در دقیقه ۷۷ روی یک ضدحمله توسط کریم اسلامی تا محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد ولی شوت سنگین این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت.

تلاش بازیکنان پرسپولیس با ارسال توپ‌های بلند روی دروازه نساجی و رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه ۸۵ جواب داد و سیامک نعمتی توانست یک توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

شاگردان یحیی گل محمدی که قصد نداشتند بدون واگذاری امتیاز به تیم نساجی زمین را ترک کنند، تا آخرین لحظات فشار خود را روی دروازه تیم میزبان حفظ کردند اما به گل نرسیدند تا بازی با همان نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.

موعود بنیادی فر داور مسابقه به محمدحسین کنعانی زادگان و حامد لک از پرسپولیس و حامد شیری، ایوب کلانتری و آرمان قاسمی کارت زرد نشان داد.

نساجی با این تساوی ۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. پرسپولیس هم با ۹ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. البته پرسپولیس نسبت به تیم‌های بالای جدول سه بازی معوقه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =