انجام ۲۰ برنامه متناسب با روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: کرونا فعالیت‌های این دانشگاه را تعطیل نکرده، بلکه از ظرفیت مجازی بیشتر استفاده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا فیروزفر در نشست شورای  فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد، اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش فعالی داشته و نخستین راهپیمایی زنان در دوران انقلاب در زنجان شکل گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره غواصان دریادل زنجانی بیان کرد: در ایام محرم نیز مردم بار دیگر حماسه آفرینی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف مطرح کرد: در ایام مقارن با روز دانشجو ۲۰ برنامه اجرا شد و تلاش کردیم برنامه ‌ها طوری باشد که جلسات مطالبه‌گری را داشته باشیم.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه دانشگاه رسالت خود را در ایام کرونا فراموش نکرده و فعالیت دارد، تاکید کرد: مسولیت یعنی مورد پرسش قرار گرفتن و این موضع در دانشگاه تبیین شده و سامانه‌های متعدد پاسخگویی و رسیدگی به شکایات راه‌اندازی شده است.

 فیروزفر با توجه به اینکه تبیین رعایت حضور مطابق با شان و منزلت دانشگاه در کلاس‌های مجازی هم انجام شده است، گفت: خوشبختانه کرونا باعث نشده است که برنامه ‌های دانشگاه معلق شود یا کمرنگ شود، بلکه با استفاده از ظرفیت آموزش مجازی فعالیت آموزشی پی‌گیری شده است.

انتهای‌ پیام

کد خبر: 1085322

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =