اولین جشنواره فرهنگی و هنری بزرگداشت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خبر داد.

محمود صباحی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یکی از برنامه‌های مهم واحد بندرعباس برای سالگرد این شهید والا مقام خواهد بود.

وی افزود: تمامی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان می‌توانند در 3 محور آثار ادبی، آثار گرافیکی و آثار رسانه‌ای در این جشنواره شرکت داشته باشند. معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به دنبال این است که اولین سالگرد سردار سلیمانی، به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

صباحی زاده ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند در بخش آثار ادبی، آثار خود را در زمینه شعر، خاطره، داستان و دلنوشته در قطعه A4 به صورت تایپ شده ارائه دهند. همچنین می‌توانند آثار گرافیکی خود را به صورت طراحی پوستر، خوش‌نویسی، نقاشی خط و در زمینه آثار رسانه‌ای به صورت کلیپ ویدئویی حداکثر 5 دقیقه، کلیپ صوتی و پادکست(حداکثر 3 دقیقه) ارائه دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس گفت: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل iauba.farhangi@gmail.com  ارسال و یا به دبیرخانه دانشگاه واقع در طبقه دوم ساختمان اداری مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: شرایط کرونایی کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها موجب شد تا امسال نتوانیم آنطور که باید و شاید در زمینه بزرگداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی مراسم باشکوهی داشته باشیم؛ اما تلاشمان بر این است که راه و روش او را در تمامی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی به عنوان یک الگو استفاده کنیم.

صباحی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی عرصه‌های فرهنگی کشور حساسیت ویژه ای را نسبت به مکتب سردار سلیمانی داشته باشند و متولیان فرهنگی، منش او را سرلوحه کار خود قرار دهند. البته این موضوع با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم انجام کار فرهنگی، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085324

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =