راه‌اندازی سامانه توزیع محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی

در هفتمین جلسه اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور که در سازمان دارالقرآن تشکیل شد، کلیات طرح سامانه توزیع محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی با عنوان دیجی‌آلا به تصویب رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، با حضور کامل اعضا برگزار شد.

در این جلسه برنامه‌ها و پیشنهادات مطروحه با رأی کلیه اعضا، تصویب و به مدیرعامل جهت اجرا ابلاغ شد.

در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم و به ریاست مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده و تعاملاتی که با دستگاه‌ها برقرار گردیده، از سوی انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ارائه گردید.

در ادامه این جلسه میثم طاهر آبادی به عنوان قائم مقام مدیرعامل اتحادیه و منصور آقا محمدی به سمت معاون مدیرعامل در امور روابط عمومی، روابط بین‌الملل و تعاملات با دستگاه‌ها و مجتبی عظیم پور به سمت معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، استان‌ها و انفورماتیک منصوب شدند.

همچنین کلیات طرح سامانه توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی با عنوان دیجی‌آلا، راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی ویژه فعالیت‌های اتحادیه‌های استانی، راه اندازی سامانه شفاف‌سازی هزینه‌کرد اعتبارات دریافتی از دستگاه‌های حاکمیتی، اخذ بررسی و حمایت از طرح‌های مؤسسات ارسالی از سوی اتحادیه‌های استانی نیز به تصویب در این جلسه رسید.

تشکیل کمیته تلفیق شامل اعضای کمیته طرح و برنامه، کمیته بانوان، کمیته نخبگان قرآنی و کمیته آموزش بررسی و اجرای طرح‌های مؤسسات قرآنی نیز از دیگر دستورات این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =