وزیر علوم میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی، میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی، میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت.

در بخش ابتدایی این پیام امده است: سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) که از زبدگان سلسله پیام آوران الهی است؛ به همه یکتاپرستان بویژه برادران و خواهران مسیحی؛ همکاران دانشگاهی و دانشجویان عزیز مسیحی در خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور عرض تبریک و تهنیت دارم.

در این پیام مطرح شده است: پیامبران الهی یکتا پرستی، دوستی و مودّت، اهتمام به دانستن و کسب دانایی را ستوده‌اند و بر پرهیز از ستیز و خشونت ابرام داشته‌اند. بی‌گمان آنها در مقام نخستین معلمان بشر انسان‌ها را به آموختن و آزادگی دعوت کرده‌اند. پاسداشت حرمت و بزرگداشت مقام شامخ آنها؛ احترام و تجلیل از کرامت انسان و خالق هستی است.

در بخش پایانی پیام آمده است: روزهای متعلق به این عزیزان فرصتی است تا ما پیروان و باورمندان به ادیان الهی در تحکیم و ترویج آموزه‌های مترقی دینی تلاش بیشتری داشته باشیم. توفیق حرکت در مسیر رشد و تعالی مبتنی بر آموزه‌ها و تعالیم ادیان الهی را از درگاه حق برای یکایک علاقه مندان به رسولان الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =