مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها امشب ۶ دی‌ماه پایان می‌یابد

مهلت ثبت‌نام در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دوره بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، امشب، ششم دی پایان می‌پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تا پایان امروز ۶ دی ماه ۹۹ ادامه دارد. 

با توجه به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیل (معدل کتبی دیپلم) صورت خواهد گرفت؛ لذا همه متقاضیان (دیپلمه‌های نظام آموزشی ۳-۳-۶، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم چهارساله دبیرستان و همچنین دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند) باید معدل کل و یا معدل کتبی خود را به صورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج کنند.

همچنین متقاضیان دیپلم فنی و حرفه‌ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می‌باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، باید معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام درج کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =