رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی دامغان منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با صدور حکمی، رمضان دهقان را به سمت رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در متن حکم نعمت‌اله نعمتی خطاب به دهقان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوا و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

در این حکم به ارتقا سطح علمی و پژوهشی دانشجویان، حل مسائل جامعه و رفع معضلات حقوقی از ناحیه طرح موضوعات مفید در مطالعات مربوط به رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها، ارتباط علمی دانشکده با نهادها و مراکز حقوقی و قضایی کشور، استفاده از ظرفیت علمی همکاران هیات علمی در کلینیک حقوقی و همراهی با مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده واحد دامغان، تاکید شده است.

 رمضان دهقان سابقه مدیریت گروه‌های آموزشی، ریاست بسیج حقوق‌دانان شهرستان و معاونت دانشجویی واحد دامغان را در پرونده اجرایی خود دارد و وکیل پایه یک دادگستری بوده و با بیش ده مقاله و دو کتاب تالیفی از استادان قدیمی و با تجربه دانشکده حقوق واحد دامغان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =