سرخاب: از منصوریان انتظار نداشتم

عباس سرخاب در حال حاضر هدایت تیم نادی جعلان عمان را در دست دارد و می‌گوید سرمربی گری کردن ایرانی ها در لیگ‌های دیگر راه را برای سایر مربی ها باز می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ عباس سرخاب  که زمانی در استقلال و تیم ملی بازی می‌کرد در خصوص اوضاع و احوال این روزهای استقلال در گفتگویی که انجام داد می‌گوید:من سال گذشته هم با تیم نادی جعلان تجربه سرمربیگری داشتم و نیم فصل دوم برگشتم و قرار شد که دوباره بروم و در این تیم سرمربیگری کنم که ویروس کرونا آمد  و مقداری سیستم به هم ریخت.چند وقتی به من گفتند که دوباره با آنها همکاری کنم و ما هم استارت زدیم  ولی این‌دفعه شرایط فرق می‌کرد ما از شروع لیگ  به اینجا آمدیم و تیم را تحویل گرفتیم، سیاست‌های باشگاه نیز برای سه سال آینده است و ما روی نیروی بومی سرمایه‌گذاری می‌کنیم، دو هفته است که کار را آغاز کردم مسابقات لیگ یک هم انجام شده و برد و باخت هایی که آوردیم به خاطر جوانی بازیکنان است این موضوع تجربه جدیدی برای من است. 

در مجازی از استقلال حمایت کنید

در خصوص استقلال دو مسئله وجود دارد اگر این تیم زیبا بازی کند و نتیجه نگیرد باز هم مردم شاکی می شوند حالا  هم که زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه می گیرد باز هم مردم ناراضی هستند. به نظر من کادر فنی استقلال کاملا منطقی حرکت می کند و روز به روز شاهد پیشرفت های خوبی از آنها هستیم.البته هنوز تیم استقلال کامل نیست.فوتبال را با چند هفته نمی‌توان ارزیابی کرد و زمان‌بر است این  گونه نیست که اگر در هفته‌های ابتدایی تیم اول جدول نبود یعنی قهرمان نیست یا برعکس، همه چیز به آخر  فصل بر می گردد . تماشاچی باید حوصله داشته باشد و الان که به استادیوم نمی‌آید در فضای مجازی حمایت بیشتری بکند. مطمئن باشید که این استقلال نتیجه می گیرد.رقبا زیاد هستند چه درون یک باشگاه چه بیرون آن کسانی که دوست ندارند این کادرفنی موفق شود اما مدیران و کادر فنی باید به کار خودشان تمرکز کند تا بتوانند در سطح آسیا موفق شوند. همگی باید حامی تیم باشند و به معنای واقعی طرفدار.

استرا باید می‌ماند و نتیجه می‌گرفت

بحث قهرمانی تیم رقیب در چهار سال پیاپی خیلی مسائل دارد که نمی خواهم به آنها ورود کنم و وارد سیاست شوم اما حمایت هایی که از پرسپولیس می شود قطعا از استقلال نمی شود و دیدگاه نسبت به پرسپولیس مثبت تر از استقلال است از امکانات تیم حریف گرفته تا بقیه مسائل. اگر شما دقت کنید برای استراماچونی سرمایه‌گذاری نشد در حالیکه او داشت موفق می شد و تیمش در صدر جدول بود و فوتبال روز دنیا را بازی میکرد، شاید اگر استرا در استقلال ماندگار می‌شد این تیم می‌توانست ستاره سوم را هم بگیرد .

فقط انرژی مثبت

بعد از استراماچونی فرهاد مجیدی را آوردند که مسیر خیلی خوبی را طی کرد اما حاشیه‌هایی بین مدیریت و او درست شد و بعد از او محمود فکری آمد که الان همه از او توقع قهرمانی دارند، درست است که هواداران استقلال تشنه قهرمانی هستند . ما قهرمانی‌های زیادی آوردیم و دوست داریم استقلال جزو بهترین های ایران و آسیا باشد و آرزوی هر استقلالی موفقیت این تیم است. کسانی هستند که با استقلال زندگی کردند اما باید به کادر فنی فرصت بدهیم نه اینکه در رسانه های ملی و نوشتاری مدام بگوییم این خوب است و این بد و حاشیه درست کنیم .باید فقط انرژی مثبت بدهیم. درست است که کادر فنی اشکالاتی دارد اما محمود فکری و صمد مرفاوی بسیار باتجربه هستند ، آرش برهانی و حنیف عمران زاده در حال کسب تجربه هستند، پیشکسوت ها همه حمایت می کنند جز یکی دو نفر که البته به نظر من انتقاد آنها هم سازنده است.

از علی منصوریان انتظار زدن این حرف‌ها را نداشتم

در خصوص بحث بین صمد مرفاوی و علی منصوریان باید بگویم که صمد مرفاوی یکی از بهترین دوستان من است و افتخارات بزرگی را با هم به دست آورده ایم، کسانی که برای تاریخ استقلال افتخار آفرینی کردند بسیار قابل احترام هستند. از طرفی منصوریان هم زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده اما به نظر من صحبت هایش کمی اشکال داشت. صمد مرفاوی هرگز دنبال این نیست که همکارش را بزند و جای کسی را بگیرد . به نظر من منصوریان در حرف زدن عجله کرده و کلمات قشنگی به کار نبرده و این گونه فشار برای استقلال بیشتر می شود، اسم این انتقاد سازنده نیست. من از علی منصوریان انتظار نداشتم اینگونه حرف بزند.هیچکس دیدگاه دیگری نسبت به نیمکت استقلال ندارد. الان پرویز مظلومی که خودش مربی من بوده سرپرست است و در بحث فنی دخالتی نمی‌کند، اگر دوست داشت این کار را انجام دهد که سمت سرپرستی را قبول نمی کرد. درنهایت امیدوارم پرونده این حواشی بسته شود و هر کسی روی کار خودش تمرکز کند .

کد خبر: 1085375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =