تشریح برنامه‌های واحد کرمان برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی/ سمینار مبانی نظری مکتب «حاج قاسم» برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

حجت بابایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: واحد کرمان در وهله به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها، فضاسازی دانشگاه را در دستور کار قرار داده است تا یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در ذهن و فکر مراجعان به دانشگاه زنده شود.

وی افزود: نصب دو تندیس و تمثال حاج قاسم سلیمانی در درب ورودی و داخل دانشگاه و همچنین اصلاح و تغییر شکل سردر دانشگاه به نام شهید سلیمانی باتوجه تغییر نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به نام این شهید بزرگوار، از دیگر برنامه‌های ما طی چند روز آینده خواهد بود. برای ما باعث افتخار است نام واحد کرمان مزین به نام سردار دلها شده است چرا که همواره نام و یاد او در دانشگاه زنده خواهد بود.

بابایی ادامه داد: سمینار مبانی نظری «مکتب حاج قاسم» چند روز پیش با حضور حجت الاسلام خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد که با مشارکت ۲۰۰ نفری استادان و کارکنان همراه بود. در انتهای این برنامه جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد و افراد حاضر در جلسه بحث‌های خوبی را پیرامون مکتب حاج قاسم و فعالیت وی در منطفه مطرح کردند. برای ادامه سال تحصیلی نیز سمینارها و کارگاه‌های مختلفی را با هدف تبیین مکتب حاج قاسم برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به برنامه‌های دیگر این واحد دانشگاهی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «جنایات آمریکا»، برگزاری ۲ کرسی آزاداندیشی به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و برگزاری جلسه مشترک میان واحدهای دانشگاهی استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از دیگر برنامه‌های ما برای روزهای منتهی به سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

وی درباره تولید محتوای مجازی در جشنواره از حماسه تا حماسه با محوریت سردار سلیمانی گفت: خوشبختانه تا کنون ۹۱۸ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در جشنواره از حماسه تا حماسه مشارکت داشته‌اند که آثار زیادی تا این لحظه با موضوع سردار سلیمانی به دست ما رسیده است. البته هنوز آمار دقیقی از تعداد آثار تولید شده و دسته بندی موارد به دست نیامد است اما با بررسی‌های دقیق‌تر به زودی اعلام خواهیم کرد.

بابایی با اشاره به فعالیت کانون‌های دانشجویی واحد کرمان در زمینه تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: درحال حاضر کانون‌های دانشجویی مجوز برگزاری دو دوره آموزشی را با هدف تبیین مکتب حاج قاسم دریافت کرده‌اند که به زودی برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «رفیق خوشبخت» از سوی کانون‌های دانشجویی برگزار می‌شود. تببین وصیت نامه سردار سلیمانی در حاشیه برگزاری نماز جماعت دانشگاه، از دیگر برنامه‌های ما در این چند روز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =