فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی بانوی کارآفرین برتر کشوری شد

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک طراحی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان(اهرم) برای دومین سال توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در جشنواره هفته پژوهش به‌عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مهین مطری‌زاده فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک طراحی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان(اهرم) که از بانوان فعال در عرصه کارآفرینی استان بوشهر است، توانست با توجه به فعالیت‌های خود به‌عنوان مدیرعامل واحد فنی مهندسی نوسازی نور صنعت طواف، امسال برای دومین سال توسط  وزارت صنعت، معدن و تجارت در جشنواره هفته پژوهش از واحدهای برتر ملی معرفی و مورد تجلیل قرار گیرد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با پشتکار، اعتماد به نفس، نوآوری و خلّاقیت هرچه بیشتر در زمینه آسیب‌شناسی، بازسازی و نوسازی موتورهای از کار افتاده فازهای پالایشگاهی عسلویه و نیروگاه اتمی فعالیت دارد و به گفته خود سهم و نقش خود را در تحقق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند.

مطری‌زاده با وجود ۳۰ سال سابقه فعالیت در شرکت ایران خودرو و عرصه‌های مردانه از پای ننشسته و با عزمی راسخ و سختکوشی در زمانی که باید بازنشسته شود و به استراحت بپردازد، این کار را نکرده است و با ذوق و علاقه‌ دوچندان همچنان به سمت هدف خود که حضور فعال زنان در بخش صنعت است،  تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085406

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =