قدردان فداکاری‌های سردار سلیمانی برای آزادی عراق هستیم

دبیرکل سازمان بدر عراق از فداکاری های سردار شهید قاسم سلیمانی در راه آزادسازی این کشور از یوغ عناصر تروریستی داعش قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از المعلومه، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق اعلام کرد که سردار شهید قاسم سلیمانی، خود را فدای آزادسازی عراق از دست عناصر تروریستی داعش کرد.

وی در جریان یک مراسم در استان صلاح الدین بیان کرد: سردار سلیمانی تلاش زیادی برای آزادسازی عراق از خود نشان داد و چه بسا که بیش از ما دغدغه کشورمان را داشت و برای عراق نگران بود.

العامری ادامه داد: سردار سلیمانی ما را به لزوم تلاش برای آزادسازی عراق فرا می‌خواند و در راه عراق به شهادت رسید.

رئیس سازمان بدر عراق تاکید کرد که دشمن می خواهد با شهادت ما را بترساند اما ما با شهادت بر دشمن پیروز می شویم.

العامری گفت: سردار سلیمانی بر ضرورت تلاش در راستای آزادسازی عراق تاکید می کرد، خود را در معرض خطر قرار می داد و در خطوط مقدم حضور می یافت و در نهایت در راه عراق شهید شد.

مسئولان و سیاستمداران مختلف عراقی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مراسم های مختلفی که در این کشور برگزار می شود به تشریح نقش وی در آزاد سازی عراق و مبارزه با تشکیلات تروریستی داعش می پردازند.

روز گذشته نیز «محمد کریم البلداوی» نماینده پارلمان عراق وابسته به ائتلاف الفتح اعلام کرد که جانفشانی‌های فرماندهان پیروزی یعنی سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و خون ریخته شده آن‌ها به هدر نخواهد رفت.

کد خبر: 1085410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =