نظارت بر کیفیت عملکرد، اقدامی شایسته در راستای خدمت‌گزاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نظارت، بازرسی و ارزشیابی عملکرد سازمان ها و نهادها را کاری مقبول و اخلاق مدار خواند و گفت: این اقدامات همواره در راستای انجام بهتر کار و خدمت گزاری بهتر و بیشتر برای نهادینه کزدن فرهنگ خدمتگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ، احسان کامرانی و هیئت رئیسه دانشگاه  در نشست با تیم بازرسی منطقه 6 دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بر محوریت کارآفرینی و اخلاق مداری حرکت می کند افزود: دانشگاه آزاد دانشگاهی مردمی است که بر محور کارآفرینی برای حل مشکلات جامعه فعالیت می کند.

وی  تعامل و همکاری با همه ی دانشگاهیان را رسالت یک دانشگاه موفق دانست و گفت: تشریک مساعی، همراهی و هم گام شدن برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و متعالی، تنها در سایه تلاش و کوشش بر پایه نوآوری و فناوری اتفاق می افتد که باید به این مهم توجه ویژه ای داشت.

رئیس بازرسی منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست، مجموعه بازرسی را بازویی برای پیشیرد اهداف کلان دانشگاه دانست و افزود: ما در کنار دانشگاهیان، تلاش می کنیم تا خدمات به موقع و بهتر در راستای وظایف افراد به مجموعه دانشگاهیان انجام شود.

محسن مرادی هدف از بازدید از واحد های دانشگاهی را، برقرای تعامل موثر با دانشگاهیان و ارزیابی عملکرد واحد ها و مراکز دانشگاهی دانست و تاکید کرد: در شرایط حاضر که ویروس کرونا، بخش بزرگی از فعالیت های جامعه را تحت شعاع قرار داده باید با دادن خدمات سریع و به موقع در راستای ایجاد رضایت مندی بیشتر، گام های مفید و موثری تری برداریم.

وی یادآوری کرد دانشگاه آزاد یک دانشگاه مردمی است که بنا به تاکید رئیس این دانشگاه، علاوه بر اینکه باید خدمات و فعالیت های آن  روشن و شفاف باشد باید همه عملکردها  نیز خالصانه  در خدمت مردم و جامعه باشد.

مرادی  افزود: هدف همه ما، چیزی جز خدمتگزاری نیست و امیدواریم همه بتوانیم در مسیری گام برداریم که در آن همه چیز مورد رضای خداوند و رضایت مندی مردم عزیزمان باشد.

در این نشست همه ی اعضای شورای تخصصی دانشگاه آزاد بندرعباس، گزارشاتی مبسوط از حوزه های تحت فعالیت خود عنوان و مشگلات پیش رو را یادآور شدند و مقرر شد این موارد از طرف سازمان بازرسی منطقه 6 مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085413

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =