غیبت سه ستاره استقلال مقابل گل گهر/ شروط تراکتور برای سعید واسعی/ روانخواه در کادر فنی شهرخودرو

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

خودرو به سرقت رفته پیشکسوت استقلال پیدا شد

خودروی منصور رشیدی دروازه‌بان سابق استقلال چند روز پیش به سرقت رفت و این پیشکسوت به اداره آگاهی شکایت کرد. حالا با گذشت چند روز خودروی وی پیدا شده است.
اتومبیل پیشکسوت باشگاه استقلال در حالی که وسایلش به سرقت رفته و خسارت حدودا 20 میلیون تومانی دیده ، امروز برای تعمیر به نمایندگی اعزام شده است.
خودروی رشیدی در شرایطی پیدا شده که آگاهی هنوز نتوانسته سارقان خودرو را دستگیر کند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

شروط تراکتور برای سعید واسعی

باشگاه تراکتور اعلام کرده که تنها در صورت بخشش ۴۰ درصدی و همچنین تمدید بلند مدت قرارداد، حاضر به ادامه همکاری با سعید واسعی است. محرومیت سعید واسعی و جریمه او از سوی کمیته انضباطی سبب شده تا او در آستانه جدایی از تراکتور قرار بگیرد. طبق قرارداد، باشگاه تراکتور می‌تواند با او فسخ کند و این موضوع در هیئت مدیره نیز بررسی شده است.
آنطور که هوشنگ نصیرزاده می‌گوید، هیئت مدیره ابتدا قرار بود که با او فسخ کند اما از این تصمیم «منصرف شده» است. با این حال تراکتور برای ادامه همکاری با وی شرطی را تعیین کرده که به احتمال زیاد منجر به جدایی اش خواهد شد. تراکتوری ها گفته‌اند که واسعی باید ۴۰ درصد قراردادش را کم کند که این رقم بیش از ۲ میلیارد تومان است. همچنین آن ها گفته‌اند که هافبک سابق پیکان باید قرارداد بلند مدت ببندد تا این چنین محرومیت چهار ماهه اش را جبران کند. از طرف دیگر اعتقاد دارند که واسعی باید جریمه را خودش بپردازد اما این موضوع مورد موافقت بازیکن جدید این تیم نیست.
سال گذشته نیز برای دیگر هایجک تراکتور یعنی شکاری هم مشابه این اتفاق رخ داد و او بدون تأثیرگذاری خاص، از جمع پرشور ها جدا شد.

عبدی: فیفا نباید اجازه نابودی یک نسل را بدهد

حسین عبدی پس از پیروزی در دومین بازی تدارکاتی اردوی تاجیکستان و مقابل تیم میزبان گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم. بازی بسیار خوبی بود ، تیم حریف هم بازی بسیار خوبی انجام داد و یک تیم فوق العاده است. او ادامه داد: ما در بازی قبلی با یک یار کمتر حدود 70 دقیقه بازی کردیم و دو تعویض اجباری داشتیم با این وجود با چهار گل پیروزی شدیم و امروز هم خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم. هرچند تیم تاجیکستان واقعا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و این بازی ها برای ما بسیار مفید بود.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد: من امیدوار بودم ما و تاجیکستان در کنار هم به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم ولی متاسفانه یک تصمیمی گرفته شده که من اصلا نمی دانم در این خصوص چه باید بگویم. ما ، تاجیکستان و همه کشورهای دیگری که به این مرحله رسیده اند هزینه زیادی کردند. برنامه ریزی کردند و بهترین نفرات را انتخاب کردند تا ابتدا در مسابقات آسیایی و پس از آن رقابت های جهانی شرکت کنند. اعتقاد من این است که اگر رقابت ها برگزار نشود یک نسل از بین می رود و فیفا واقعا باید به این مسئله رسیدگی کند. نمی شود که بعد از این مدت یک شب بخوابیم و صبح بیدار بشویم ببینیم می گویند برگزار نمی شود.
عبدی همچنین گفت:این بچه ها به حضور در مسابقات نیاز دارند و در غیر اینصورت رشد نمی کنند. درخواست من از فیفا و AFC این است که مسابقات آسیایی ابتدا برگزار شود و پس از آن هم رقابت های جهانی را برگزار کنند. خوشبختانه واکسن هم پیدا شده و تا زمان برگزاری بازی ها مشکلی وجود نخواهد داشت. حقیقت این است که فوتبال به خاطر همین استعداد ها و این بچه ها وجود دارد. نباید بگذاریم با یک تصمیم آینده این بچه ها نابود شود.خواهش من این است که فیفا و کنفدراسیون به فکر جوان های کشورهای مختلف جهان باشند و اجازه ندهند این استعدادها از بین بروند.

آمادگی بازیکنان سرشناس پیکان برای بازگشت به زمین

تیم پیکان تهران امسال با مدیریت اکبر محمدی که یک مدیرفوتبالی است و سرمربیگری مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان سال‌های گذشته فوتبال ایران روزهای بهتری را نسبت به فصل گذشته پشت سر می‌گذارد. پیکانی‌ها که شاکله اصلی تیم خود را روی استفاده از بازیکنان جوان و محصولات آکادمی باشگاه خود بسته‌اند، چند بازیکن باتجربه نیز در لیست نفرات شان دارند که حالا با گذشت هفته های ابتدایی لیگ برتر آماده حضور در ترکیب می‌شوند. فرزاد حاتمی، محمد نوری، مهدی شریفی، معین عباسیان و یکی دو بازیکن دیگر نفرات باتجربه پیکان را در لیگ بیستم تشکیل می‌دهند که هنوز به چند نفر از آنها فرصت بازی نرسیده است.
مهدی تارتار سرمربی خوش‌فکر خودروسازان بعد از مصدومیتی که اول فصل برای حاتمی پیش آمد او را در چند مسابقه به زمین فرستاد. محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس نیز بعد از سرماخوردگی و غیبت در چند بازی مصدوم شد اما با بهبودی کامل هفته گذشته مقابل سایپا به میدان رفت و نقش تاثیرگذاری هم روی گل پیکان داشت. مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس، تراکتور و سپاهان هم مدتی درگیر بیماری کرونا بود اما حالا در دو بازی گذشته در لیست 20 نفره تیمش قرار گرفته و از نظر بدنی هم به شرایط خوبی رسیده است. او این روزها با انگیزه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و امید دارددر آینده نظر مهدی تارتار را برای حضور در ترکیب جلب کند. معین عباسیان وینگر باتجربه پیکانی‌ها نیزمصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشت اما حالا مدتی است به تمرینات گروهی برگشته و خودش را آماده می‌کند تا بتواند در آینده برای اولین بار پیراهن خودروسازان را در لیگ برتر برتن کند.

غیبت 3 ستاره استقلال مقابل گل گهر

یکی از مشکلاتی که استقلال طی هفته های گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده، داشتن مصدومان زیاد است. همین حالا نیز چند بازیکن استقلال با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کنند و زمان بازگشت شان به میادین مشخص نیست.
شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری 3 بازیکن مصدوم استقلال هستند که اگرچه در تمرینات حضور دارند اما هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده‌اند و مشخص نیست این امکان را چه زمانی به دست خواهند آورد.
3 ستاره ابی ها با توجه به اظهارنظر کادرپزشکی و صحبت‌هایی که امروز محمود فکری انجام داده به دیدار روز چهارشنبه 10 دیماه با گل‌گهر سیرجان نخواهند رسید. کادر پزشکی استقلال در تلاش است تا این بازیکنان را به دیدارهای بعدی آبی ها برساند اما هنوز به طور دقیق وضعیت آنها روشن نیست.
مهم ترین مساله درباره مصدومان استقلال رسیدن آنها به دربی است. بی تردید محمود فکری روی این 3 ستاره تیمش برای مسابقه حساس با پرسپولیس برنامه ریزی کرده و باید دید آیا آنها با شرایط خوب به مسابقه دربی می‌رسند یا خیر.

احتمال تعویق یک روزه دیدار نفت و پیکان

طبق برنامه قبلی سازمان لیگ تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران روز سه‌شنبه در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند اما این بازی احتمالا یکروز دیرتر برگزار می‌شود.
نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ماشین سازی قرار گرفت. این مسابقه قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود اما بارش برف در تبریز بازی را یکروز عقب انداخت تا نفتی ها درخواست تعویق دیدار با پیکان را بدهند. از این رو سازمان لیگ هم احتمالا با این درخواست موافقت می کند و مسابقه دو تیم نفت و پیکان یکروز به تعویق بیفتد.
بر این اساس در برنامه جدید سازمان لیگ شاهد آن خواهیم بود که تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران در هفته نهم لیگ برتر روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

روانخواه در کادر فنی شهرخودرو

امید روانخواه هافبک اسبق استقلال که در این فصل هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را بر عهده داشت به کادر فنی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه شد و قرار است عصر امروز معارفه او انجام شود.
این تصمیم شاید به جهت حرکت عجیب و ضربه غافل‌گیر کننده به توپ علی‌اصغر قربانعلی‌پور، یکی از دستیاران کلیدی سید مهدی رحمتی در جریان دیدار با آلومینیوم، و محرومیت او تا اطلاع ثانوی گرفته‌شده باشد اما به‌هرحال نتایج شهر خودرو تا به اینجا چندان راضی‌کننده نبوده و باید دید آیا ورود روانخواه به اعضای کادر فنی در کنار نوازی و سامره می‌تواند درروند تیم مؤثر باشد.
گفتنی است در حال حاضر شهر خودرو در پایان هفته هشتم تنها با هشت امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، جایگاهی که برای این تیم به‌عنوان یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان در فصل گذشته، به هیچ وجه نمی‌تواند قابل‌قبول باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =