مکتب سردار سلیمانی باید الگوی جوانان باشد

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان گفت: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و نوع زندگی وی نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید الگوی زندگی جوانان و دانشجویان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حدود یک سال از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب می‌گذرد. تروری که به دست تروریست‌های آمریکایی با دستور رئیس جمهور ایالات متحده صورت گرفت آن‌هم در کشوری که توسط سردار دلها از استعمار تروریست‌های داعش نجات یافت.

ایران در این مدت از لحاظ سیاسی برای محکومیت این جنایت اقداماتی در سطح بین‌المللی انجام داده است، همچنین با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق پاسخی قاطع در برابر تجاوز آمریکا داده است؛ اما کارشناسان حقوق بین‌الملل معتقدند همچنان در مجامع بین‌المللی می‌توان این موضوع را دنبال کرد.

زهرا زارع در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به فرارسیدن سالروز ترور شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: در چند سال گذشته حاج قاسم سلیمانی به قدری فتنه و  بلا را از جهان اسلام و منطقه دور کرد که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست طاقت نیاورده و اقدام به ترور وی کردند.

وی با تاکید بر نقش ویژه سردار سلیمانی در جهان اسلام عنوان کرد: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه در جهان اسلام نیز محبوب و معتمد دولت‌ملت‌ها بود و در واقع وی چهره کاملا مردمی داشتند تا یک چهره نظامی.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان ادامه داد: سردار سلیمانی محور مقاومت را به خوبی  هدایت می‌کردند و  از پیشروری رژیم غاصب صهیونیست، داعش و طالبان در کشورهای اسلامی مانند سوریه، لبنان، فلسطین و عراق جلوگیری می‌کردند. 

وی اضافه کرد: با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت شاید برای مقطع کوتاهی دچار آسیب شد ولی با توجه به تربیت فرزندان و سربازان وفادار به اصول اسلام توسط سردار، خیلی زود با هم جبهه مقاومت توانست خود را بازسازی کند و بر اساس اهداف و آرمان‌های خود پیش برود.

زارع مطرح کرد: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و نوع زندگی وی نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید الگوی زندگی جوانان و دانشجویان باشد چراکه نه تنها انقلاب بلکه جهان اسلام کمتر سرداری مانند حاج قاسم به خود دیده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتقام سخت یادآور شد: ما همچنان اعتقاد داریم انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست نگرفته‌ایم و حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق تنها یک سیلی کوچک بود.

وی افزود: ایران باید همچنان ضمن گرفتن انتقام سخت، پیگیر شکایت از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست در مجامع بین‌المللی باشد چرا که هر چقدر دستگاه دیپلماسی ما در این خصوص سکوت کند آنها بیشتر به خود اجازه ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشور را می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =