رهاسازی ۵۰۰ خودرو از برف و کولاک/امدادرسانی به ۷۶۱۶ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طی حوادث جوی ۴ روز گذشته به ۷۶۱۶ نفر امدادرسانی و و ۵۰۱ دستگاه خودرو نیز از برف و کولاک رها سازی شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی ولی پور با ارائه آخرین آمار از خدمات امداد و نجات در حوادث جوی چهار روز گذشته گفت: در طول این مدت ۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران متأثر از حوادث جوی بوده و تحت خدمات امداد رسانی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در ۹۰ محور کوهستانی، ۱۰ روستا و مناطق عشایرنشین عملیات‌های امداد و نجات انجام شده است، عنوان کرد: در طول این عملیات‌ها به ۷۶۱۶ نفر امدادرسانی شده، ۳۶۶ نفر اسکان اضطراری رفته و ۷۵ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

ولی پور ادامه داد: ۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵۰۱ دستگاه خودرو نیز از برف و کولاک رها سازی شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات عنوان کرد: این عملیات‌ها با همکاری ۱۹۰ تیم عملیاتی متشکل از ۶۴۰ نیروی امداد و نجات انجام شده است.

وی با اشاره بر اقلام توزیع شده میان هم وطنان نیز عنوان کرد: تاکنون ۱۲ دستگاه چادر، ۱۱۹ تخته پتو، ۱۷۸ عدد کنسروجات و ۱۳ کیلوگرم خرما میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =