لزوم رسیدگی به وضعیت تبدیل خیابانهای تهران به بازار توزیع گوشت

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده و باید سریعا به این وضعیت رسیدگی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجید فراهانی در دویست و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر به شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با تعطیل شدن بازار توزیع محصولات پروتئینی در بازار بهمن، به مرور دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی در منطقه ۱۶ تهران تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده است.  

وی افزود: محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده است. عملا به دلیل ترافیک و تجمع سوسک، موش و حیوانات موذی شاهد نارضایتی شدید یا کوچ مردم از این دو خیابان هستیم و اتفاقی که باید در میادین میوه تره بار یا میدان بهمن رخ می داد در خیابان های تهران صورت می گیرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: تصمیمی در هفته گذشته شهرداری تهران گرفت بدین ترتیب که میدان بهمن جنب شهرداری منطقه ۱۶ که بازار توزیع گوشت مرغ بود تعطیل و غرفه داران میدان بهمن منطقه شانزده به میدان مرکزی میوه و تره‌بار در منطقه ۱۹ هدایت می شوند اما خطر اینکه این حوادث مجدد اتفاق بیفتد و غرفه داران فعالیت در خیابان‌های منتهی به مناطق مسکونی را به انتقال در میدان میوه و تره بار ترجیح دهند، زیاد است.

فراهانی تصریح کرد: خواهش من از شرکت ساماندهی مشاغل و شهرداری منطقه شانزده این است که به این دو خیابان یعنی خیابان فاطمی و کارگر سامانی در منطقه ۱۶ رسیدگی عاجل کنند و ضروری است که بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری دکان داران به راسته غیر مسکونی منتقل شوند و اخطار بگیرند که حق ندارند خیابان‌های مناطق مسکونی را به بورس مواد پروتئینی تبدیل کنند و موجب نارضایتی ساکنین شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =