هفته بزرگداشت شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد؛ بازه زمانی ۱۳ تا ۱۸ دی‌ماه را به‌عنوان هفته بزرگداشت حاج‌قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان متولی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، در نظر دارد با نامگذاری یک هفته به نام سردار سلیمانی، نقش مهمی را در تبیین مبانی و مفاهیم جبهه مقاومت  ایفا کند تا یاد و خاظره سیدالشهدای جبهه مقاومت همواره در اذهان عمومی زنده بماند. در همین راستا از ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار سلیمانی به مدت یک هفته، هر روز به صورت جداگانه به عنوان یکی از ابعاد شخصیتی و اجتماعی سردار دلها نام گذاری شده است.

در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز علمی کشور، برنامه‌های ویژه‌ای را در سراسر واحدهای دانشگاهی تدارک دیده است.

در این طرح ۱۳ دی ماه با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و دفاع از نظام انقلابی»، ۱۴ دی ماه با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و ولایت فقیه»، ۱۵ دی ماه با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و استمرار اندیشه و عمل امام راحل در اندیشه و عمل رهبر انقلاب»، ۱۶ دی ماه با عنوان «حاج قاسم و فداکاری برای مردم»، ۱۷ دی ماه با عنوان «حاج قاسم سلیمانی و نرم افزار مقاومت» و ۱۸ دی ماه با عنوان «حاج قاسم؛ قهرمان ملی» نامگذاری شده است.

گفتنی است، واحدهای دانشگاهی در نظر دارد در روزهای منتهی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های متعددی از جمله تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی، ساخت کلیپ، اینفوگرافی، برگزاری نشست‌های تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی و وبینارهای آموزشی را در دستور کار قرار دهند. البته شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سبب شده تا بیشتر این برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085485

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =