تمجید آرتتا از بازی شاگردانش مقابل چلسی/ شاگردان جرارد شکست ناپذیر در لیگ اسکاتلند/ گواردیولا: درحال سپری کردن فصلی عجیب هستیم

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

یورگن کلوپ: میلنر پنالتی زن اول تیم است

یورگن کلوپ به حمایت از ستاره باسابقه و پیشکسوت لیورپول جیمز میلنر تایید کرد که میلنر پنالتی زن اول قرمزها است. کلوپ همچنین گفت که میلنر می تواند پنالتی را به بازیکن دیگری تحویل دهد و تصمیم گیری در این باره به عهده او است. کلوپ همچنین اعلام کرد که بعد از میلنر، محمد صلاح پنالتی‌زن دوم لیورپول است.
میلنر 34ساله تا کنون از روی نقطه پنالتی 19 گل برای لیورپول زده و تنها دو بار پنالتی های خود را از دست داده است. او آخرین بار سال گذشته در روز کریسمس در جریان پیروزی 4-0 لیورپول بر لستر پشت ضربه پنالتی ایستاد و یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
یورگن کلوپ در صحبتهای خود ضمن حمایت از ستاره پا به سن گذاشته تیمش گفت:" جیمز میلنر پنالتی‌زن شماره یک ما است. اما اگر جیمز در زمین نباشد پنالتی‌زن ما صلاح خواهد بود. اما وقتی میلنر در زمین باشد تصمیم به عهده او است و خودش باید تصمیم بگیرد که خودش بزند یا به کس دیگری بسپارد. گاهی اوقات شما احساس می کنید کاملا آماده نیستید. یا مثلا یک بازیکن تیم در همان بازی دو گل زده و شما می خواهید کمکش کنید یک گل دیگر بزند. این مدتها است برنامه تیمی ما بوده و ما مدتها است دیگر درباره اش حرف نزده ایم".
کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" اخیرا وقتهایی که ما صاحب پنالتی شدیم بیشتر وقتها میلنر در زمین نبوده ولی حداقل یک بار را یادم هست که میلنر در زمین بود و پنالتی را به صلاح سپرد. برای من مهم تنها این است که توپ به تور بچسبد اما اینکه کدام بازیکن تیمم توپ را گل کند برایم اهمیتی ندارد".

شاگردان جرارد شکست ناپذیر در لیگ اسکاتلند

استیون جرارد هافبک و کاپیتان افسانه‌ای لیورپول که حالا به جرگه مربیان پیوسته و قصد دارد تا با تجربه‌اندوزی و کارنامه‌ای موفق خود را به باشگاه سابق خود نزدیک کند و همیشه در مصاحبه‌های مختلف از رویای حضور روی نیمکت لیورپول صحبت کرده، فصل رویایی را با تیم رنجرز در لیگ برتر اسکاتلند سپری می‌کند؛ شاگردان جرارد در حالی نیم فصل دوم مسابقات را آغاز کردند که هنوز شکستی را در فصل جاری متحمل نشده‌اند.
آن‌چه آمار و ارقام درباره عملکرد خیره‌کننده رنجرز در فصل جاری لیگ برتر اسکاتلند نشان می‌دهد این‌که آن‌ها از 20 تقابل خود در لیگ امسال، 18 بازی را با برد پشت سر گذاشتند و دو دیدار آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است؛ آن‌ها یازده هفته متوالی است که با برد دیدارهای خود را به پایان می‌برند و آمار استثنایی هر بازی سه گل زده هم در کارنامه شاگردان استیوی به چشم می‌خورد.
در واقع آن‌ها در فصل جاری لیگ برتر اسکاتلند 54 گل زده دارند و در مقابل تنها 5 گل دریافت کرده‌اند؛ این آمار و ارقام فوق‌العاده باعث شده تا رنجرز با اختلافی 16 امتیازی نسبت به سلتیک صدر جدول را در تسخیر خود داشته باشد و تداوم این روند در هفته‌های پیش‌روی می‌تواند یک قهرمانی زودهنگام را به شاگردان جرارد هدیه دهد.

آنچلوتی: فکر رسیدن به رتبه دوم جدول را نمی‌کردیم

کارلو آنچلوتی و شاگردانش در اورتون با پیروزی 1-0 مقابل شفیلد به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کردند تا منتظر بازی دشوار فردا مقابل منچسترسیتی باشند. کارلتو اما در پایان بازی دیروز به خبرنگاران گفت او و شاگردانش فکرش را نمی کردند که بتوانند به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کنند و از این بابت به شدت راضی هستند.
آنچلوتی می گوید رسیدن به رتبه دوم جدول در این برهه از فصل بیشتر از انتظارهای او بوده ولی کارلتو مطمئن است شاگردانش با قوت به تلاش ادامه خواهند داد و در پایان فصل هم جایگاه خیلی خوبی در لیگ خواهند داشت. اورتون در پنج بازی آخر خود تنها یک تساوی مقابل برنلی داشته و چهار بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته.
آنچلوتی بعد از پیروزی 1-0 اورتون مقابل شفیلد به خبرنگاران گفت:" ما در این بازی صبور بودیم و کنترل بازی را دائما در دست خودمان حفظ کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و فرصت مناسب برای گلزنی را پیدا کردیم. هر بازی واقعا سخت و پیچیده است. شفیلدیونایتد تیم خوبی است".
کارلتو در ادامه گفت:" ما از اینکه در رتبه دوم قرار گرفتیم خیلی خوشحالیم. در شروع فصل انتظار نداشتیم به اینجا برسیم ولی حالا در این جایگاه هستیم و می خواهیم اینجا بمانیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و در حال حاضر چند بازیکن خیلی مهم ما نمی توانند تیم را همراهی کنند. ما با بازگشت این بازیکنان می توانیم فصل خیلی خوب‌مان را ادامه بدهیم و نیازی نیست که به پنجره نقل و انتقالات ژانویه فکر کنیم".

گواردیولا: درحال سپری کردن فصلی عجیب هستیم

پپ گواردیولا با اینکه تیمش موفق شد نیوکاسل را 2-0 شکست داده و به رتبه پنجم لیگ برتر صعود کند اما در پایان بازی نسبت به شرایط غیرعادی فصل جاری هشدار داد و گفت در این فصل همه تیمها نتایج عجیبی بدست می آورند و در این شرایط غیرعادی آینده فصل را به هیچ وجه نمی توان پیش بینی کرد.
سیتی با پیروزی دیروز تنها برای دومین بار در فصل جاری موفق شد پیروزی در دو بازی پیاپی را تجربه کند. این در حالی است که شاگردان گواردیولا تا پیش از این معمولا هر ساله فصل را با درخشش فوق العاده و نتایج درخشان استارت زده بودند.
گواردیولا در پایان بازی گفت:" بازی سختی بود. ما در شرایط آب و هوایی سخت مقابل حریفی قرار گرفتیم که گل زدن به آن برایمان سخت بود. اما ضرباهنگی که در این بازی نشان دادیم همانی است که باید در همه بازی ها داشته باشیم. امروز بازی موقعیتی ما بی عیب و نقص بود ولی متاسفانه نتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم. اما نتیجه خوبی بود و سه امتیاز را نصیب ما کرد".
سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما با صدر جدول خیلی فاصله داریم. ما هفته پیش در رتبه دهم بودیم. این فصل تماما با فراز و نشیبهای عجیب همراه است و همه تیمها نتایجی عجیب می گیرند. در چنین فصلی تیم باید چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد آرامشش را حفظ کند".

پوچتینو دله الی را نسب به اریکسن ترجیح می‌دهد

طی روزهای گذشته رسانه‌های معتبر خبر غیرمنتظره ای را منتشر کردند و مدعی شدند که توماس توخل از هدایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برکنار شده است.
از طرف دیگر اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر گزارش داده اند که مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن خواهد بود و تمام توافقات لازم برای حضور او در پارک دو پرنس صورت گرفته و تنها اعلام رسمی باقی مانده است. طی روزهای اخیر گفته شد که این سرمربی آرژانتینی علاقه زیادی به همکاری مجدد با کریستین اریکسن دارد؛ بازیکنی که یک سال کابوس وار را در اینتر پشت سر گذاشته و اخیراً باشگاه ایتالیایی نیز جدایی او در ژانویه را تایید کرد. با وجود اخبار علاقه مائوریسیو پوچتینو به همکاری مجدد با اریکسن، منبع فرانسوی Le10sport مدعی شده که هافبک دانمارکی گزینه اول سرمربی آرژانتینی برای پاری سن ژرمن محسوب نمی‌شود و او جذب دله آلی، ستاره مغضوب ژوزه مورینیو که این روزها به یک نیمکت نشین محض در تاتنهام تبدیل شده را ترجیح می‌دهد.

لمپارد: بازیکنانم باید بیشتر از این مسئولیت پذیر باشند

شاید بسیاری در دربی لندن شانس بیشتری برای چلسی قائل بودند اما تیم فرانک لمپارد امشب نمایش نا امید کننده ای از خود ارائه داد و در پایان با نتیجه 3-1 مغلوب آرسنال بحران زاده شد تا بیش از پیش از کورس قهرمانی عقب بماند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در پایان بازی درباره شکست تیمش مقابل آرسنال گفت: " من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم اما فکر می‌کنم همه بازیکنان نیز باید مسئولیت پذیری بیشتری از خود نشان دهند. این مسابقه یک پیام واضح برای ما داشت. آرسنال تیمی بسیار خوب و خطرناک محسوب می شود و هنگامی که شما با 60 یا 70 درصد انرژی خود وارد چنین مسابقه ای می شوید، طبیعتاً شانسی برای پیروز شدن نخواهید داشت."
فرانک لمپارد معتقد است که تیمش باید عملکرد بهتری از خود ارائه می داد چرا که در صورت پیروزی در این مسابقه می توانست به رتبه دوم جدول صعود کند. او در ادامه گفت: " خیلی عصبانی هستم چرا که ما به دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم. ما می‌توانستیم با برد در بازی امشب به رتبه دوم جدول صعود کنیم اما نهایتاً نتیجه همان چیزی خواهد بود که شما شایسته آن بوده اید."

تمجید آرتتا از بازی شاگردانش مقابل چلسی

آرسنال در شبی که بیش از هر زمان دیگری به پیروزی احتیاج داشت موفق شد با ارائه یک نمایش بسیار خوب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا میکل آرتتا و تیمش تا حدودی شرایط خود را بهبود بخشیده باشند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال که طی هفته های اخیر فشار زیادی را تحمل کرده بود، پس از پیروزی مهم تیمش مقابل چلسی گفت: " بازیکنان خیلی سختی می کشیدند، هواداران نیز همینطور. امیدوارم این پیروزی یک نقطه عطف برای ما باشد. امشب ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ و با ارائه نمایشی کاملا قانع کننده به پیروزی رسیدیم."
ترکیب جوان آرسنال مقابل چلسی: "من فکر می‌کنم این ترکیب خوبی از بازیکنان بزرگتر و استعدادهای جوان بود. به عقیده من همه آنها عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادند."
عملکرد ژاکا: " او مانند همه ما ممکن است اشتباهات زیادی مرتکب شود اما در مورد تعهد ژاکا و اینکه چقدر می خواهد برای این تیم به میدان برود هیچ بحثی وجود ندارد."

انتهای پیام/

کد خبر: 1085489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =