همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در اشتغال فارغ‌التحصیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی و مباحث مرتبط با اشتغال فارغ التحصیلان تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور در جهاد دانشگاهی استان به تشریح حوزه‌های فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی بر لروزم همکاری‌های مشترک در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و به خصوص اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد.

رحیمی ساختار دانشگاه آزاد اسلامی را ساختاری علمی، پژوهشی با بهره گیری از استادان مجرب عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن 10 هزار دانشجو در 126 رشته تخصصی در مقاطع مختلف با 320 هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت، 500 نفر هیئت علمی مدعو و 400 کارمند و نیز تجهیزات و ظرفیت های بالا، آمادگی همکاری با جهاد دانشگاهی استان را دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان گفت: جهاد دانشگاهی با فعالیت های فرهنگی و رسانه ای به خصوص در دانشگاه ها ، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت متناسب با نیاز جامعه خصوصاً برای جوانان و دانشجویان و انجام طرح ها و فعالیت های پژوهشی و ورود به حوزه اشتغال و کارآفرینی جوانان فارغ التحصیل، اقدامات شاخصی انجام داده است.

سیروس رضایی با اشاره به ظرفیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال جهاد دانشگاهی بیان کرد: توسعه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص دانشگاه‌ ها می‌تواند به کیفیت بخشی فعالیت آن ها، انجام پژوهش‌ های کاربردی و نیز اشتغال دانش‌آموختگان کمک به سزایی کند.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مستقر در جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =