فراخوان برگزاری کرسی‌های ترویجی وتخصصی نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فراخوان برای برگزاری کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در رشته های مختلف را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فراخوان برای برگزاری کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در رشته‌های مختلف را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است:

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، آمادگی دارد در حوزه علوم انسانی در رشته‌های ادبیات فارسی، ادبیات عربی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، زبان‌شناسی، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، و دیگر رشته‌های مرتبط با علوم انسانی و یا مطالعات بین‌رشته‌ای؛ کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در دو سطح ترویجی (در سطح پژوهشگاه) و تخصصی (در سطح ملّی) برگزار کند.

در همین راستا، از ایده‌ها، نظریه‌ها، نقد نظریه‌ها، و همچنین نوآوری‌های اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان دکتری استقبال می‌شود.

برگزاری هریک از کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در دو سطح ترویجی (در سطح پژوهشگاه) و تخصصی (در سطح ملّی) امتیازاتی را در فرم ارتقای اعضای محترم هیأت علمی در برمی‌گیرد.

علاقمندان به برگزاری این کرسی‌های می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با کارشناس دفتر کرسی‌های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، خانم فاطمه دژبانی‌مقدّم تماس بگیرید. تلفن: ۰۹۱۹۲۶۴۲۵۴۹ (واتساپ)

انتهای پیام/

کد خبر: 1085538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =